lørdag 3. juli 2010

Om Tomine

Min svigerfar har gledet seg til å bli bestefar helt siden hans egene barn var små. Det ble plantet eple-tre i hagen så de skulle ha noe å klatre i og har man eple-tre må man jo ha et eget lite hus (selvsagt designet av bestefar selv) med en egen liten hage og sånn har det ballet på seg...nå har de alt de trenger de heldige barnebarna, også bestefar rundt lillefingeren alle tre;=) Men jeg har aldri truffet noen bestefar som vier tiden til sine barnebarn som han gjør og jeg vet at mine barn er utrolig heldige for i tillegg har de jo bestemor (som er verdensmester i bollebaking i følge guttene) og ett sett med besteforeldre til som bor langt borte og forbindes med ferie og kos.. men ingen slår bestefar og han tar oppgaven alvorlig, det er helt sikkert:)
I dag har minste barnebarnet, mitt tante-barn, Tomine feiret sin treårsdag og tradisjonen tro foregikk feiringen i bestefars hage. Her ble det servert mat laget etter alle kunstens regler og pakkeskred ble det også.


Da jeg ut på ettermiddagen havnet på en stol for meg selv litt utenfor all aktiviteten slo det meg at det hele så ut som en nydelig Carl Larsson tegning , hvor heldig jeg er som får være en del av denne familien og hvor glad jeg er for at de også er glad i meg!

*lykke*










8 kommentarer:

Susanne sa...

Herre min hatt, for et vakkert lite hus!!! Har hørt om det, men at det var såååå fint! Har jo hilst på drømmesvigerfaren din. Du er HELDIG, Hanne. Selv har jeg ingen svigerfar. Bare en svigermor som jeg helst ikke vil omtale her. You know... Kos deg med den vakre familien din, de er gull verdt!!!

Klem Susanne

Bettum Villa sa...

Hørtes ut som om det er veldig stas for barna (og de voksne)... Huset var i allefall helt nydelig!!

Klem Madelén

Miss Mette sa...

Så heldige barn... dette var jo aldeles nydelig og gjennomført vakkert!!! koselig hage og detaljer også... Klem fra Mette

Huset ved elven - fru Strøm sa...

Så heldig for barn og besteforeldre at de vet å sette pris på hverandre ☺ Herlige bilder du viser. Det lille huset var ubeskrivelig vakkert ♥
Klem fra Fru Strøm

Anneerkul sa...

Blir så glad når jeg hører om sånne supre mennesker! Nydelige bilder også, vakkert var det :)

June sa...

goe besteforeldre e gull verdt <3 både for ungane å oss foreldre! Å for ett fantastiskt idyllisk hus, såg jo bare superkoseligt ud:))

Jennys fire vegger sa...

Gud så koslig! :-) Nyydelig!
Klem Jenny

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Jeg måtte inn og se her og...fantastiskt:)
Skulle gjerne vært og fotografert det huset og hagen til sommeren igjen:)
kos deg i julestria...men husk og bare være innimellom og:)
eddaKlemmer