mandag 27. juni 2011

Stemningsrapport fra Glansdagen

Gamle logen
Jeg begynner så smått å komme til hektene igjen etter en fantastisk feiring av interiør og blogging i Oslo:)
FOR et opplegg NIB jentene hadde klart å stable på bena...det var bare å la seg rive med!
Masse koselige jenter, god mat, goodiebags, ekspertpanel, Jotunjenter med fargeteft, shopping, prisutdeling, Sigrid B Tusvik i badeburka, Mariann Aas Hansens vakre sang og ikke minst Emmelines legendariske fluesopp!


Tusen takk for en herlig dag!

















16 kommentarer:

Emmeline sa...

Oh my G.... Men tusen takk for i går;) Kjekt å se deg, vi syns du så så kjent ut, så derfor måtte jeg merke meg bloggnavnet og stikke innom!!! NYDELIGE bilder og kjekke minner fra en super kveld:) Lekker blogg også...Her blir jeg fast gjest!!

Hespe sa...

Åh, så gøy det må ha vært!!! Kjenner jeg er litt misunnelige på dere som fikk oppleve dette!

Nydelig ny uke til deg vennen :)

Klemmer fra Hildegunn

Franske drømmer sa...

Åhh, det høres jo bare helt fantastisk ut!!

Hihihi, jeg må le av Emmeline- dette skulle jeg fått med meg! ;)
Neste år skal jeg også være med ;)

Ha en god natt, Hannemor!

Klemmer

MissMette sa...

Både ser og høres ut som en fantastisk
kveld dere har hatt ღ skulle så gjerne
ha vært der sammen med dere alle...
- kanskje neste år :)
Takk for at du deler bilder med oss,
kjekt å se ღ Ønsker deg en superfin
uke som kommer, klem fra Mette :)

Crinoline sa...

Takk for i går,Hanne.Det ble en fantastisk flott dag fra morgen til kveld.Jeg storkoste meg! Stor klem

Shabbylishious sa...

Haha fluesopp/innen så artig å se litt for oss som ikke kunne være med denne gang.

Lottemora sa...

Litt tungt å gå fra Glansdag til mandag og jobb kjenner jeg.... Lotte

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja,ser ut til og ha vært toppen Hanne:)
klemklem

Anonym sa...

Å, herlige bilder fra en fantastisk dag, Hanne!! Min blogg er så kranglete om dagen at mine Glansdaginnlegg nok blir litt forsinkede:( Men, men.

STOR klem
Anetteshus

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig, Hanne :) Gøy å få noen smakebiter for oss som ikke kunne delta :) håper på reprise til neste år :) ser ut til at dere har kost dere max :) Ha en fin ferie, vennen :) klemmer frå Solveig

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei Hanne ! :)

Glansdagen var uforglemmelig, synd jeg ikke fikk vært med hele dagen. Herlige bilder du viser ! ♥ Fikk såvidt hilst på deg, men håper jeg får gleden igjen ved en senere anledning. :)

Ha en kjempefin mandag, kose deg ! ♥

Klem Anette

Hjemme hos meg sa...

Hei Hanne :)
Veit ikke om vi hilste men uansett takk for en fin glansdag :) Kosa meg skikkelig :)

Klem Anette

Mitt hvite hus sa...

herlige bilder fra et flott arrangement..

skjønner godt dere koste dere...

Klem O=)

Karma sa...

Det er så gøy å se rundt på de ulike bloggene å se hvor morro dere hadde det. Jeg krysser virkelig fingerne for at det passer bedre for min del til neste år.

Klem Kaja :)

Landlige Hjem sa...

Nydelige bilder ;))
bloggenavn og ansikter går litt i surr (hilste på så mange) men jeg håper vi fikk hilst på hverandre ;)) For en herlig kveld!!
Gleeder meg allerede til neste år!!
Sommerklem fra meg,
Anki

Emmeline sa...

Hei igjen Hanne:) Håper det er i orden at jeg har lånt fluesoppbildet på bloggen min? Jeg har selvfølgelig linket. Kunne ikke ta eget bilde siden jeg var opptatt;)