lørdag 13. august 2011

Epler

Mor har atter fått litt tid for seg selv men i stedet for å slenge bena opp har jeg en lei tendens til å stupe i husarbeidet.
Det er noe med å få det ryddig og rent og samtidig ha muligheten til å nyte det i etterkant...vanligvis er det rasert mer eller mindre med en gang jeg er ferdig ;)
Nå er alt vasket med lavendelvask fra Durance og jeg har egentlig bare lyst til å tilbringe dagen hjemme, men jeg MÅ en liten tur på jobb...sånn er det bare:)

Rasmus kom hjem med en bærepose med epler til meg i går og jeg tror de skal brukes i høstens første eplekake men foreløbig bare nyter jeg synet av dem med sin nesten limegule farge.
Den fargen har jeg også dratt inn i storestuen min i form av bursdagsgave nummer to...i morgen kanskje?


Ville egentlig bare ønske alle en fantastisk lørdag!








11 kommentarer:

Loppisblomman sa...

Vilka härliga äpplebilder du bjuder på...kram Maria

Seek for Antique sa...

Herlige bilete... kjenner hausten kjem sigande;)
Idag skal eg kappe ned eit tre i hagen som skygger for huset, gje gjerne di meining om eg burde.. har vore så i tvil;)

Fossestua sa...

Herlige bilder du viser Hanne!
Var på Plantasjen i går å kjøpte meg et epletre til halv pris - fikk det siste de hadde. Litt skeivt og skakt med det så så ensomt ut stakkars! Får støtte det godt opp i vinter og håpe at det kommer seg, så kanskje blir det eplebilder på bloggen min også til neste år :)
Ønsker deg og dine en riktig god helg :)
Klem fra Lise

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg Hanne :)
Har det sånn jeg med, når jeg har noen timer for meg selv må jeg gjøre noe fornuftig, sånn er det bare :))
Nydelige bilder på innlegget under her, du har det bare såå nydelig i hjemmet ditt, å de eplene så virkelig fristende ut :))

Ønsker deg ei fortsatt fin helg
Klem Mette :))

Johanna Stålros sa...

Så fina bilder! Lite höstkänsla....Kram Johanna

Har en drøm... sa...

Hei Hanne;)
God helg til deg og ♥
Rart med det, men når vi har noen timer alene, blir det kjapt husarbeid ja;) Men det er kos og ha det ryddigt og rent rundt seg da... klarer ikke slappe av hvis det ikke er ryddigt jeg;)

Klem Line

liven sa...

Heisann
for noen lekre bilder hos deg...og eplene hadde jo nydelig farge!
Her er plommene begynt å bli modne...mens eplene våre ikke modnes før i oktober! Går mot høst ja....så vemdig som det er!!

Ønsker deg en fortsatt fin helg :o)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Å så deilig de eplene så ut...ja eplekake med krem er nam nam nam :)
kos deg i kveldinga...
klemklem på deg

Iben sa...

Søde søde billeder Hanne.

Dejlig weekend til dig og din familie :)

Knus og klem

Iben

Gry Hege sa...

God helg til deg også Hanne :)
Var kos å se bilder av epler....savner det å kunne plukke epler tra trærne. Hadde epletre i hagen da jeg bodde i Halden, men her i nord er det jo ikke så mye av det :)

Klem :)

lisje astrid's husblogg sa...

Fantastiske bilder!
Ah!Drøymer meg heilt vekk her inne ♥
VAKKERT...VAKKERT..VAKKERT!!!!

Klem frå Astrid ♥