søndag 28. august 2011

Karlstad Boksen

Ja da var det meg og de gamle boksene igjen da;)
Viste dere for litt siden en av boksene jeg fikk i forskudds-fødselsdagsgave av storesøster som hadde vært på Sverige-tur og her kommer altså den andre.
For anledningen fyldt med hyssingnøster som jeg er fullstendig avhengig av til både gaveinnpakning og masse annet rart...veldig kjekt og ikke minst billig;)
Synes boksen er så nydelig med gamle fotografier fra Karlstad...herlig grønn er den også, rett og slett koselig :)
Den første boksen ser du her :)

Ligger ikke så verst an i forhold til dør-overtalingen som jeg nevnte så vidt i forrige innlegg,men vi må måle litt til tror jeg for å forsikre oss om at ikke vi går på et bomkjøp.
Det ville jo vært fryktelig kipt å sitte på noe så nydelig og ikke få brukt det, ikke sant? :) (håper virkelig det går!)

Ellers må jeg til slutt nevne at jeg fikk en pussig mail her forleden hvor det stod at HannesDagbok nå befinner seg på en topp10 liste over norske interiørblogger i følge firmaet Cision som rangerer blogger i alle kategorier!
Sprøtt eller hva??
Er faktisk ikke helt sikker på hva som er kriteriene for å havne på denne listen men er du nysgjerrig på hvem som befinner seg der kan du se den her!
I den forbindelse vil jeg enda en gang si tusen takk til alle som trofast titter innom selv om jeg til tider er en ekstremt dårlig bloggevenn....








11 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempekjekk boks med innhold:)Ja,så at du lå blant de ti beste..er bare kjempestas det:)
Kos deg videre med søndagskvelden
klemklem

Karma sa...

Herlige gamle bokser kan brukes til utrolig mye rart. Og uansett hva som er oppi så tar de seg godt ut! Grattis med topplaseringen, det er vel fortjent. Du viser utrolig mye fine bilder som gir meg masse inspirasjon!

God søndag videre.

Klem Kaja :)

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder!
Härlig kontrast mellan de skira rosorna och plåtburken/emaljkylten!
Härligt!

Kram Tina

Fru R. sa...

Så koselig og nostalgisk, og hva skulle vi gjort uten hyssing :-)
Har faktisk vært inne og tittet på Cision sin liste tidligere i dag, ja der står du, så gratulerer så masse, skulle bare mangle, du har en fantastisk blogg !!!!
Klem klem

linda sa...

elle est magnifique cette boîte!

Johanna Stålros sa...

Älskar dina bilder- de gör mig sugen på att pyssla;) kram Johanna

Berit sa...

Flott boks til hyssinger og bånd. Nostalgisk. Ha en flott søndag

Marit sa...

Gratulerer så mye med å være blant de topp 10,velfortjent!:)
Nydelige bilder av boksen,veldig dekorativt og praktisk:)

Klem Marit

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
denne boksen var jo bare super søt da...nydelig...

Ha ei super uke...

vår lille verden sa...

Nydelig boks!Det er så mange fine bokser for tiden:)klem kathrin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till placeringen på listan, inte konstigt alls, du har så fin blogg. Och jag bor precis utanför Karlstad, det är där jag jobbar. Jag jobbar faktiskt i närheten av stenbron som syns på burken!! Det var en jättefin burk din syster hittat.
Kramar
AnnaMaria