fredag 21. oktober 2011

En Spesiell Helg...

Meg og pappa
...jeg går inn i.
I morgen har jeg vært uten pappa i et helt år og det har gått utrolig fort!
Tenker på ham hver dag, noen dager med sorg men de fleste med glede heldigvis :)

Jeg blogger ikke så mye om den slags, men akkurat dette har jeg valgt å dele her inne rett og slett fordi hadde det ikke vært for ham, hadde det heller ikke vært noen blogg.


Det startet jo som en dagbok han kunne lese for å  følge med utviklingen i restaurerings-prosjektet her borte i Halden fra sin lenestol i Grimstad, noe han hadde stor glede av helt til siste slutt.
 Han blogget faktisk litt selv også, eller "logget" som han kalte det for han kunne aldri noe særlig med pcer og slikt...papir og penn derimot ;)


Det har vært mye dette året for meg og mine, så denne helgen skal tilbringes med familie og det skal selvsagt skåles for han far...men jeg skal også feire livet, mitt vakre tantebarn Kornelia´s "velkommen til verden" dag :)
Er forbredt på en følelsesmessig berg og dalbane i morgen,men jeg håper på mest latter og glede :)






15 kommentarer:

Den Grønne Baljen sa...

Heisan

Skjønner denne merke dagen kan være tøff Hanne...

Håper dere får ledd masse også og tatt frem alle de gode minnene dere har av deres kjære far

god helg
klem Kerstin

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Ønsker deg alt godt denne helgen med de følelsene som måtte komme...

god helg
klem Heidi

Sìv`s verden sa...

Takket være din far så har du en flott blogg Hanne, som mange av oss er så heldig å få følge:) Ønsker deg en fin helg.

God klem

Lille vildand sa...

Gode tanker til deg og dine Hanne...pappaen din har all grunn til å være stolt - og han følger nok ennå med og heier på deg!!! Varme klemmer, flinke Hanne .
Ps. Gleder meg til å lese Dagbladet i morgen!!!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Livet går opp og ned her i verden. Det er tøft å miste en av sine nærmeste. Koselig bilde av deg og din kjære far! Ønsker deg alt godt denne helgen!
Stor klem fra Hjørdis

Gry Hege sa...

Skjønner godt at du har tøffe dager, men det som er flott er at det finnes mange gode minner som gjør alle de andre dagene bra :)

Har det litt sånn med farfaren min...som forøvrig var fra Halden. Er mange år siden jeg mistet han, men han var utrolig spesiell for meg og siden jeg var hans første barnebarn så var jeg dukka hans som han kalte meg. Vi var uadskillelige. Årsdagen for hans bortgang er like tøff hvert år, men jeg vet han titter ned på meg og synes jeg er blitt ei flott dame med årene.
God klem til deg Hanne....

Gry hege

Har en drøm... sa...

Så herlige minner du har om pappa'n din;)
Han hørtes ut som den PERFEKTE far ♥

Dagen i dag blir selvfølgelig spesiell, men veldig godt og kunne smile og ha gode tanker;)

Tenker-på-deg-klem;)

The Smiths sa...

Godt at du klarer å glede deg over de gode minnene. Jeg mistet min kjære bror for 5 år siden. Prøver å fokusere på gode minner, men sorgen og savnet er så stort at det mange ganger er vanskelig. Broren min skulle blitt 25 år på mandag. Ekstra vanskelig med slike merkedager. Gode tanker og klemmer til deg denne helgen. Tina

Elin / Draumesidene sa...

Er det allereie eit år sidan? ... Det er merkeleg med sånne dagar. Gode minner og tristheit. Eg tenkjer på deg, og håper at du har dine rundt deg. Det største av alt er kjærleiken...

Største klemmen,
e

Linda-M. sa...

Ønsker deg en nydelig helg med masse nye, gode minner. Skal sende deg en ekstra tanke i morgen <3 stor klem.

salige lavendel sa...

En helg med blandede følelser da ja...Håper du kommer deg gjennom den med flere smil enn tårer. Godt man kan glede seg over minnene gjennom savnet og sorgen.

Lobelia-damen sa...

Titusenmillioner klemmer fra våte Bergen. x

Klem W

mamma i nord sa...

Sender deg mange gode varme klemmer.
Å miste noen nære er ikke lett, og da er det godt att man klarer å minnes de med både glede og sorg.

Nydelig bilde av deg og pappaen din.

Klem Tanja

Mamsens hus sa...

Vil bare gi deg en stor klem. :)

Bølgene bruser sa...

Tenker nok du hadde en vidunderlig fin helg med familien. Det er sikkert godt å ha en familie som bryr seg om deg og tar vare på deg! Du er heldig! Du er også heldig som har minner om din far, de kan ingen ta fra deg. Jeg var liten da min far døde, jeg har ingen minner og savner han hver dag.
Det er koselig å følge bloggen din, det er så hjemmekoselig!
ha en fin dag!