søndag 30. oktober 2011

Interiør På Blå Resept

Jeg er så fornøyd med  arkivskapet som kom inn i gangen vår for en liten stund tilbake. Det rommer utrolig masse!
Alle i familien har en skuff hver og alt av luer,votter skjerf og slikt får plass her. Jeg har plass til vesken min og mannen har laget en egen avdeling til alt det rare i lommen som alltid havnet på kjøkkenbenken (!??)
dvs nøkler, kortholder, snus og annet lommerusk.
En befrielse selvfølgelig siden jeg sjelden les:aldri bruker disse tingene i matlagingen.

Og for ikke å snakke om treningstøy! Tidligere sprang vi rundt som hodeløse høner på jakt etter overtrekksbukser og leggbeskyttere...nå legges det rett og slett i denne fantastiske tingen med en gang og jeg slipper å få hysterisk anfall hver tirsdag, altså også en helsemessig gevinst å hente her ;)

Jeg kan sterkt anbefale en gigantisk skuff i gangen til alle som bor i huset...det burde deles ut på blå resept;)







17 kommentarer:

liven sa...

Ja og i tillegg til å være praktisk er det knallfint også :o)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Lekkert!! Ønsker meg slike, men mannen har visst satt ned foten akkurat på dét området... Han mykner vel etterhvert;)

ha en fin kveld!

Fru.Underberget sa...

Kjempestilig! Står på min ønskeliste også, men vet ikke hvor jeg skulle få plass til en slik koloss...

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Er fantastiske romslige de der,suverent i gangen...
ha en kos kveld
klem

vintagepia sa...

Førr et hærli` arkivskap og utruli` praktisk :o)
Nydeli` patina og dæinn gamle dørra di e bære såååå lækker!! Ha en fortsatt fin søndagskvæill...Vintagepia

Stine sa...

Utrolig kult skap!!! Skulle gjerne hatt et slikt, ja ;)

Fin kveld ønskes til deg!
Klem fra Stine

bicocacolors sa...

I loooove this style!!!

Har en drøm... sa...

Herlig!
Tror jeg må få meg en slik resept jeg og, kjenner at jeg trenger det;))

Klem Line

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Gosh.. så flott i gangen din, snuppa :-) skapet og døra er bare elskvwrdi flotte! Ha en fin ny uke! Klem til deg!

Hjertedamas blogg sa...

Jeg må fixe noe slikt til Gubben. Hver tirsdag flyr han rundt og leter etter treningstøyet sitt:DDDD Klemz Grethe

Bettum Villa sa...

Ja, noe slikt skulle vi alle hatt! ;)
Klem Madelén

Bellevuegård sa...

Kul att du vill följa vårt "lilla" projekt! Gillar verkligen dina fina pardörrar.

Kram Linda

Ainosofia sa...

<3

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh så fint vill ha!!!!!
Ha en ny fin vecka!
klem Kathrine

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Kjære, søte Hanne! Tusen takk for dine varme ord! Du er så flink å sette ord på de rette ting! Jeg krysser fingrer for at det skal gå bra med moren din!!

Herlig innlegg av en koselig kommode/skap. De rommer mye!! Jeg kjenner meg såå igjen. Rot er jeg skikkelig allergisk mot. Men det er jeg visst alene om å være her i heimen:)

Ønsker deg en fin mandag!

Stor klem fra Hjørdis:)

Tinas vita bo sa...

Helt underbar hall och arkivskåpet är en dröm!!

Kramis Tina

Skogslyckan sa...

Perfekt förvaring och passade som en smäck i er hall. Tack för din värmande kommentar om min dukning! Ha en fin vecka!
Kram Pia