torsdag 20. oktober 2011

Kidza...

....har fått nye lamper fra Ikea og er strålende fornøyde, men de kan ikke bli enige om det er mengde eller størrelse som betyr mest:)
Heldigvis er det gutten med stoooor lampe som synes størrelsen er viktigst og han som fikk to går for de store kvanta!

Skulle gjerne hatt flotte gamle ting på gutte-rommene, men saken er at her går det for seg!
Lassevis med unger har putekriger og boksekamper så jeg tar rett og slett ikke sjansen...det gøye er at da blir det litt shopping i butikk på meg også, ikke bare hos brukthandlere og på loppemarkeder :)

Så her kjører vi på med billige kopier som "tolix-krakk" fra Skeidar, skoleskap og industrilamper fra Ikea som sagt og "gammel" kontorstol fra Nordal...sammen med ekte gamle skolekart får gutterommene et litt nostalgisk preg men er allikevel kule nok til å ha kompiser på besøk.
Savner innlegg blant bloggerne med "stor-gutt-rom-inspirasjon"...noen som har noe?




15 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Stilige og røffe gutterom:) Så flott at man også kan finne alternativer til de mer dyre tingene...kreativt:)

Ønsker deg en fin kveld videre:)
Klem Marianne

-Mia- sa...

Kule gutterom synes jeg! Kan jo fint lage nostalgi selv om ikke alt er ekte gammelt! Var fine de lampene! Klem

Hulda sa...

Virkelig HELDIGE gutter! Begge rommene har fått lamper med særpreg. Synes den store i svart var utrolig rå! :) Flotte gutterom, altså!

Den gamle dukken din er også helt nydelig. Så vakker. Tenk alle de som har lekt med den..

hill`s interiørblogg sa...

Hei.
Titter innom den flotte bloggen din og legger meg til som følger og gleder meg til å se mere fra din blogg.
Gutterommene var utrolig flott. Heldig guttene dine er som har så flotte rom.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Sukkertøy for øyet sa...

...elsker disse ikea lampene..
Kule, tøffe, industrielle, billige og fantastiske :)

Rett og slett!!

FLOTTE bilder snupp!

Gry Hege sa...

Elsker bildene dine fra gutterommene, og henter mye inspirasjon fra de når jeg prøver fortvilt å fikse på rommet til guttongen. Det ble jo pussa opp i sommer, men har ikke fått lagt ut noen bilder enda, for det er så definitivt ikke bloggbart. Er alltid rotete der, og har ikke ork til å begynne på noen storrydding enda :)

Klem....

Tove `blogg verden sa...

Du trenger ikke gutterom inspirasjon De har det jo døds kult!!! Her i huset er det bare jente og pappaen da ;) Så myyye rosa....
Nyt kvelden
klem Tove

Guttemamma sa...

...det gjør jeg gjerne helt tifeldigvis for akkurat deg!! Hvor lang??
Nattaklem♥

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Jeg syns rommene ser akkurat ut som gutterom burde se ut, jeg! Og det SKAL gå for seg på et gutterom :D Syns gutta dine er heldige, jeg :)

God fredag til deg!

MissMette sa...

Hei Hanne :)
Kule gutterom! - og kjempetøffe både
møbler og lamper... Likte også så
godt det store kartet! Stilig.....!
Ønsker deg en flott fredag og helg
som kommer. Stor klem fra Mette :)

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från dej!!!
I love it!
Ha en fin helg!
Kramar Kathrine

sologbolig sa...

Herlige og tøffe gutterom.
Ha ein flott dag og ei fin helg.
Klem.

FrauSchmitt sa...

I love your style! Have a great weekend.
Love from Germany,
FrauSchmitt

Hjertedamas blogg sa...

Tror neppe rommene til mine hjemmeboende sønner egner seg på blogg. De bryr seg absolutt ikke noe om åssen det ser ut der. De klyver over hauger med klær, papp og tomgods, og syntes mor maser fælt. Nå finnes det jo ikke noe design saker og tinger her i huset, dersom jeg ser bort i fra de fire String-vangene jeg var i Strømstad og hentet i går. Her i huset ser vi ikke forskjell på design og fake, og det vi kjøper er stort sett sånt som er ferdig brukt fra Fretex eller lignende. Men det var meget rørende å se en hjemmeboende pappa-sønn bære den "nye" uttrekkssenga til sin lille sønn inn på rommet deres. Snufs, snufs, senga stod på stuegulvet, i påvente av å bli bært på plass. Men at det skulle være noe pappaen gjorde uten at jeg behøvde å be han om det, var koselig. Klemz Grethe

Saras stove sa...

Du klarer få det utrolig flott, selv med nye ting fra Ikea!