mandag 14. november 2011

Går En Koselig Uke I Møte!

Huset gjøres klart for koselig besøk og etterhvert feiring av både nevø og undertegnede:-skal bli riktig så trivelig.
Midtimellomsøster skal riktignok ikke bo på dette rommet, det blir nok minstesøster som kommer først på fredag som blir plassert her hvis ikke minstemann får det som han vil og bytter med henne, det er nemlig hans favorittplass å sove;)

Dette er vel forøverig også den aller mest "jentete" kroken i huset. Jeg fikk supplert på ballettsko-samlingen min i København (les:to par ;)) og de pryder nå den lille skilleveggen vi har laget her av et gammelt vindu.


Denne kroken har overdose av alt som gjør meg glad, som rysjer, blonder, tørkede blomster og annet dilldall...nydelig!
Siden jeg har tonet dette kraftig ned i resten av huset synes mannen det er helt greit, heldigvis:) (han slipper jo å sover der)

Oppdrag for dagen er å få det andre gjesterommet klart for det har en tendens til å forvandle seg til et roterom/vaskerom på tiden nullkommasvisj og krever alltid et skippertak for å få i orden igjen....men det er verd det!

Gleder meg!!!









18 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

Nydelege detaljar, og vakkert rom! Heldige dei som får bo der! NYT veka, ikkje stress alt for mykje? ;)

God klem,
E

Fågel Blå sa...

Åhh så fint du har det!
Ha en fin vecka!
Kram Kathrine

Marit sa...

VAKKERT!
Ønsker deg en koselig helg med familien.
Klem

staudecafeen sa...

Hvor ser det super skønt ud:) meget fint. Anne Gine

Marit sa...

Jeg mente noen koselige DAGER med familien! Og gratulerer med dagen ;o)
klem igjen...

Sìv`s verden sa...

Å,for et fint rom og ikke minst detaljer!:)
Ha en fin uke:)

Klem

Loppisblomman sa...

Ett så fint gästrum!!! Det blev verkligen urläckert med fönstret som avskiljare....och så alla dessa balettskor (lite avis)...jag har inte ett endaste par.
Ha det gott Maria

Vinatgepia sa...

Hei Hanne :o)
Nydeli` gjæsterom du har...kuinna fløtta ijnn på flækken :o) Så dæili` å kuinne pyjnte og ordne tell fæiring...gratulere så mykkje mæ dagen...bli garantert en suksse`...kos deg masse!!
Her e dæ litt juleplanlægging ala andvæindtskalænder me gamle glainsbilda...sny ute så førjulsstæmninga e byjnnt å komme krypanes...klæm...Vintagepia

Sara sa...

jag ville bara kika in och och hälsa dig en fantastisk måndagskväll och en fortsatt underbar vecka. Tack för all din inspireation. Varma kramar.

Fru Andersen sa...

Nydelig, må være helt fantastisk å sove på det rommet!

Ønsker deg en herlig mandagskveld!

Lobelia-damen sa...

Vakkert! :-)

Klem W

Ha en deilig uke

G:a Affären sa...

Vilken sovplats, jag skulle ligga länge och titta på allt det vackra innan ögonen skulle se sig trötta på stjärnorna. Takfönster är min dröm....
Kram
/Cia

Tinas vita bo sa...

Sååå tjusigt!!

Kram Tina

Solveig (Svingenslillehus) sa...

HELT nydelig, Hanne!!!

Shabby Charm sa...

Utrolig vakkert!!! Just love it :)

MAIAklemmer

Den Grønne Baljen sa...

Nydelig rom Hanne...Flotte detaljer...


nyt dagen
Kerstin

Nille sa...

Kjenner jeg gleder meg til å sove her allerede. Mellom ballettskoene. Da er det jo mitt rom ;)

LykkeLise sa...

Nov. er bare stress her også, masse jobbing, skal lage mat til to julebord, feire flere bursdager inkl min egen og være mamma og kjæreste:P
Men så venter den kose førjulstida:)

Meldt deg på treff eller snuppa????

Klemmer