onsdag 16. november 2011

Vinter På Badet

Så koselig med besøk:-liker jo å pynte litt rundt om kring når det kommer fintfolk og badet fikk i denne anledning litt Lerk. Passe vinterlig og ikke minst koselig...og det beste er at de ikke trenger stell:)
Bor du i Halden uten Lerk i mils omkrets så fikk jeg tak i disse hos Kildebo blomster til en grei penge.
Nydelige!


Håper virkelig det er litt flere Halden bloggere som vil bli med på juleshopping og førjulskos sammen med Anette/Anetteshus.com, Susanne/AlleTiders og meg selv (se innlegget under og  meld dere på!) og det spiller ingen rolle om du er fersk blogger. Desto større grunn til å melde seg på tenker nå jeg og husk at et lite lokalt treff er et bra sted å begynne.
Store bloggetreff gjør alltid meg nervøs i alle fall ;)
Jeg skal på et i januar uansett som jeg tror blir veldig koselig, det er Lykke Lise og et par venninner som arrangerer i Fredrikstad...kan du ikke komme på samlingen vår er det enda muligheter der tror jeg:)


Håper uansett at vi sees, enten det blir her eller der!





20 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Herlige bilder fra badet ditt :)
Høres kjempekoselig ut med bloggtreff :)) Kos deg masse og hils alle kjente ;)

Klem,Kari

-Mia- sa...

Kjempefint!! :-) De er veldig dekorative de kvistene der! :-) Badet ditt er knallfint, elsker vaskeskapet! KLEM

Lobelia-damen sa...

Vakkert :-)

Klem W

dea sa...

You have a very beautiful blog, I like your ideas!
Greetings
Dea

weisser traum sa...

das bad ist ein traum.
sei lieb gegrüsst daniela

Mamsens hus sa...

Lekkert bad du har.
Servantskapet er virkelig et smykke. :)
Klem

Marit sa...

Da skal jeg ta meg en tur til Kildebo ;o) Håper det kommer en del på treffen. Jeg gleder meg! Badet ditt er bare nydelig - men det har jeg vel sagt før?
klem

Dronninghuset sa...

skulle ønske jeg hadde bodd nærmere, da hadde jeg kommet. blir sikkert veldig trivelig treff.
å, du har det så fint.
liker veldig godt stilen DIN......
klem TOVE

Anonym sa...

Sååå koselig ! På badet , altså :-)

Frøken Fjols

Ellen Waleur-Eriksen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Villa Waleur sa...

Oi nå surret jeg litt her..
Lekkert med lerk og nydelige bilder som vanelig :)
Da har jeg meldt meg på førjulskos med dere og gleder meg til å bli kjent med dere alle.
- Ellen -

hvitefjer sa...

Heisan..

Hellane for ett herlig bad, likte veldig godt.
Nydelig blogg.

Ha en fin kveld
(",)

Sìv`s verden sa...

Hadde virkelig tatt turen om jeg bodde nærmere:) Håper noen arrangerer slikt her i nærheten en gang!D

Vintagepia sa...

Hæi,Hanne :o)

Nydeli` bad og lærkekvestan va` kjæmpefine!! Har vorre plokka en masse grankongle og lagt tell tørk som eg førrhåpentli`vis får tekk å bruke i nån juledekorasjona...vestt ikkje så kainn dæm bære ligge i en kurv...hihi...ælske kongle :o) Hadde eg bodd nærmar så hadde eg garantert komme på førjulstræff...mæn dæ tar sånn cerka haltainna døgn å kjøre nerover...hihi...dokker får kose dokker masse!!
Klæm fra dæ likkje røe` huse`i skogen...Vintagepia

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei vennen! Nydelig på badet ditt! Herlige detaljer over alt! Flott altså :) Ha en fin Lørdag! Klemmer sendes din vei!

Sara sa...

Hej.
Jag tittar in hos vackraste dig och önskar dig den finaste lördag.
Tack för all inspiration du ger mig.
Varma kramar.
Sara

Frøken Anker sa...

Skønne billeder, du viser. Så dejligt, du har det :-)

Hav en dejlig ny uge
Klem

Anonym sa...

Hei Hanne! Gratis Lerk flere steder rundt Remmen, blant annet ved bensinstasjonen på Rødsveien. Bare å plukke i vei!
Solveig

Størstepia sa...

Hei Hanne!
Så koselig at du kommer på bloggtreff i Fredrikstad - og at du reklamerer!
Så utrolig koselig det hørtes ut med førjulskos i Halden også, kos dere masse!:-)
God mandag til deg!
Klem fra størstepia

Martes atelie` sa...

Blir koslig med førjulstreff. Så heldig jeg var som fikk være med ;) Jeg ser jo svinesundsenderen fra verandan, så jeg bor jo ikke "langt" unna Halden ;)
Gleder meg...
Marte