fredag 27. januar 2012

Navnet er klart!


Da har jeg og Mia gått gjennom alle navneforslagene, og her var det mye fint og kreativt!
:-)
Forslaget Vintage Interior Blogs er det vi synes er det beste, og den første som foreslo dette, var Sara, med bloggen Saras Stove!
Men vi synes forkortelsen VI var finest, og den blir også litt mer unik, så vi har bestemt oss for å også premiere Lise, med bloggen Fossestua, for dette forslaget!
Så disse to heldige vinnerne får hvert sitt unike Who Found Otto-putetrekk, fra Mias Interiør! Legg igjen adressen deres VI-mailen:)
 Gratulerer!!
Og nå kan vi virkelig komme igang; lage bloggen ferdig, få en logo/knapp dere medlemmer kan ha på bloggene deres, begynne på alt dette som vi virkelig gleder oss til å dele med dere!!
Og dere som ønsker å være medlemmer, kan sende en e-mail til
vintageinteriorblogs@gmail.com
der dere tar med link til bloggen deres! Dette blir så gøy!



34 kommentarer:

-Mia- sa...

Nydelige bilder, Hanne! :-) Dette er gøy, nå er vi endelig igang! :-) KLEM

Just a Little Vintage sa...

Jippi=)!!! Et supert navn!! Har sendt mail og håper jeg får være med;)!

Ha en herlig torsdag kveld=)!
Klemmer!

Kristin sa...

Bra :-)
Kristin

Hespe sa...

Hurra, hurra og gratulerer så masse!! Gleder meg til å følge bloggen :)

Klemmer fra Hildegunn

Renates hjørne sa...

Flott navn :)) Gleder meg til bloggen er ferdig! Skal sende en mail med engang jeg :))Håper virkelig jeg får være medlem :)

Klem fra Renate

Duse Pasteller sa...

OJ! Her har det skjedd saker og ting!!
Sånn går det når man er fraværende fra Bloggeverden et lite øyeblikk...!;)
Så spennende da!:D
Gleder meg til å følge med på dette:)
Klem og lykke til!:)

Fossestua sa...

:))))) Sitter bare å gliser jeg :)
Så gøy å vinne! Gleder meg masse til både pakken og ikke minst til Vintage Interiorblogs ser dagens lys!
Masse lykke til med planleggingen, og si endelig ifra om det er noe jeg kan bidra med :)
Klem fra Lise

tinemor sa...

SÅ BRA!!!
Har allerde sendt dere mail :-)
Klem

Lille vildand sa...

Spennende - og jeg er imponert over overskuddet ditt/deres!!! IM IN:-)

Fru Andersen sa...

Så flott navn, verdige vinnere! Gleder meg til at siden står ferdig, kjempe ide! Dette blir flott:-)


Torsdagsklem!

PS:
Nydelige bilder foresten:-)

Bettum Villa sa...

Så BRA navn og kan nesten ikke vente til å se siden!!
Har sendt mail ;)
Klem Madelén

Landlige Hjem sa...

Ett stort GRATULERER jenter!!! <3 Så fantastisk!! Navnet er perfekt!! ,)
Nyydelige bilder som alltid !
Stoor klem, Anki

Monica fra Moxas Univers sa...

Gratulerer til vinnerne og GRATULERER med navnet! Gleder meg til å bli stolt medlem av VI :)

Monica sa...

Flott navn og forkortelse :))
Gleder meg sååå mye til fortsettelsen:))

Snart helg :))

mamma i nord sa...

Kjempefint navn dere er kommet frem til.
Gratulere til dem som kom opp med det.
Gleder meg masse til dere er i gang.
Supert att dere tar denne jobben.

Klem Tanja

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis med flott navn:)Dette blir spennende.Nydelige bilder...
Når er du på vei nordover?
klemklem klem

Vintagepia sa...

Hei Hanne :o)

Hærli` at dokker hørte på meg angående bloggnavne...hihi...bortsett fra at eg ikkje hadde fådd mæ meg at dæ va`Saras Stove som kom mæ dæ først...gratulere tell ho og gratulere mæ navnevalge...passe hæilt pærfækt !!
Gle`r meg tell bloggen e oppe å går...skal skrive om dæinn på bloggen min ætterkvært...har ikkje overskudd tell å blogge i ukedagan mæn tell hælga håpe eg å få tell et ijnnlægg :o) Håpe eg får være mæ i dæ go`e sælskap...klæm Vintagepia :o)

ege denne sa...

Gleder meg til å se resultatet :)

Saras stove sa...

Så gøy at dere likte forslaget mitt! Stor stas!! :)
Jeg gleder meg så til "VI" er oppe og går! En slik blogg har vært et stort savn! Tusen takk til deg og Mia som tar dere tid til å lage og "drive" Vintage Interior Blogs! Hjertelig takk for det nydelige putetrekket jeg har vunnet, og masse lykke til med forberedelsene!
Klem fra Sara

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Skreiv nettopp en lang melding her som bare forsvnt? Så nå sier jeg bare at jeg er superglad for inisjativet og tusen takk til deg for det. Endelig:)
Ha en superduper helg.

weisser traum sa...

ja so schön ranunkel schmücken zur zeit auch mein haus.
herzlichst daniela

Fågel Blå sa...

Åhh vilket fint namn passar som haneden i handsken!!!!
Önskar er alla lycka och framgång!!!
Ha en fin Helg
Klem Kathrine

lisje astrid's husblogg sa...

Namnet er perfekt!
Å såååååå utruleg gøy dette er :) :)
GLEDAR MEG!

Klem frå Astrid♥

Monica sa...

Flott navn og har sendt mail om forespørsel på medlemskap, håper jeg får være med :)

Klem fra Monica

Tove `blogg verden sa...

Så gøy :D Gratulerer til de kreative :D Navnet er perfekt :) Gleder meg skikkelig til å se dette snart! Har iallefall sendt mail i dag ;)
Klem Tove

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en fin idé och samla alla bloggare, det här kom ni på bra. Ska bli spännande och följa detta.
Ha en fin helg
Varm kram
AnnaMaria

Mette`s hus og hjem sa...

Perfekt navn, å så smart å lage ei sånn side, gleder meg masse til den er oppe å går :))

Fin helg til deg
Klem Mette :))

Guttemamma sa...

I'm in!! HUrra for dere♥

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så herlig! Koselig navn!! Dere er gode!! Jeg skriver e-post og håper jeg får være med:-)
God helg!!

Tante Titti sa...

Så spennende!! Har sendt mail og håper jeg får være med!!
Ønsker deg en fortsatt fin helg!
KLÆMM!!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så flinke dere er! Dette blir såååå spennende;)

God helg!
KLEM

Magdalena sa...

herlig :))))
linker dere begge idag :)))

liven sa...

Så kjekt!!
Gode navneforslag var det også :o)

Har sendt en mail!

Crinoline sa...

Hurra.Dette er et fantastisk flott initiativ. Jeg vil gjerne være med.Har endelig fått hodet over vann og skal være litt mere aktiv på bloggen. Ha en fin uke,Hanne.Klem