tirsdag 24. januar 2012

WOW...

Vi lar oss alle inspirere av forskjellige ting
...for en respons!
Utrolig morsomt, og med deres hjelp kan dette ikke bli noe annet enn knallbra!
Masse herlige navneforslag er kommet inn og det er enda tid til å være kreativ, for vi velger ikke før torsdag og ingen ting er bestemt.

Jeg har fått litt detaljspørsmål og de skal vi komme tilbake til, men ber om forståelse for at vi enda er på et tidlig stadium og jeg og Mia har MASSE jobb foran oss før dette blir noe vi alle med denne lidenskapen kan ha glede av.
Men det som gagner oss alle er at vi får mange medlemmer! Jo større vi blir og jo mere vi bruker dette forumet, jo mere attraktive blir vi og gøyere får vi det;) Så skriv gjerne litt om prosjektet på bloggene deres!
Målet med denne siden er sosialt nettsamvær med likesinnede, shopping, konkurranser og annen vakker inspirasjon, alt samlet på et sted. Når det gjelder kriteriene for å bli med tenker jeg det sier seg selv, lar du deg inspirere av dette og føler du hører hjemme her så er du og bloggen din selvfølgelig hjertelig velkommen:)


Nå må jeg jobbe videre, men TUSEN TAKK for at dere har gjort dette langt mere gøy en skummelt;) 



16 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilka snygga kuddar! Ps du är värd all respons;) Kram Johanna

ege denne sa...

Da blir det spennende å følge med ;)

Marits Hverdagsgleder sa...

Nydelige bilder atter engang :) Kjempegøy med all responsen du og Mia har fått. Gleder meg til å bli en del av dette nye "Blogglandet", der jeg kan hente masse inspirasjon til min shabby-stil... jeg tenker at shabby-stil ikke nødvendigvis behøver å være baaare hvit, men slitt/gammelt og nytt om hverandre... landlig/romantisk med personlig preg, ikke tatt rett ut fra interiørblader...
Dere er dyktige, og ikke minst flotte initiativtakere som "tør" å gjøre dette.
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Dette blir så bra :) husk å rop ut om det er noe :) klem

Magdalena sa...

det viser behovet for en slik bloggkategori :)))

Bestemorhuset sa...

Hallo Hanne!!
Gleder meg virkelig til denne ideen deres kommer igang, savner det utrolig;o))
Klem
Ann Berit

Lottemora sa...

Et sååå bra tiltak Hanne og Mia!

Hulda sa...

Stå på! Jeg er gjerne med og hjelper om det skulle være behov for det.

Synes ikke navnet burde være hvite bloggere, eller noe med hvitt.. Det landlige er jo så mye mer enn hvitt... Blir spennende å se da, hva dere finner ut. :)

Dronninghuset sa...

JEG OG VIL GJERNE VÆRE MED. SPENNENDE PROSJEKT.
HA EN FIN DAG,

KLEM TOVE

Den Grønne Baljen sa...

WOW så utrolig bar Hanne... Dette står det stor respekt av... gleder meg...: Et fantastisk bra tiltak =))


ha en fin dag

Kerstin

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Dette blir SÅ bra Hanne! Gleder meg til å sjå:) Lykke til med jobben!
Klem:)

shabby chic og lavendel sa...

Etterlengtet og spennende prosjekt dere har satt i gang:)
Mine navneforslag er:

Shabby charme Living
Shabby charme interior blogs
Passion, charme & patina

Masse Lykke til med navnevalget :)

Anonym sa...

Navneforslag: "salig blanding", "fryd", "balsam for øyet" Lykke til! Astrid

Mette sa...

Så flinke dere er ! Dette er jo spennende og jeg vil gjerne bli medlem og være en del av dette!

PERNILLA sa...

Härligt med drivande människor!! ...*ler...oc vilka otroligt vackra bilder.

Hej från Göteborg och mig.
Pernilla

camilla sa...

Så utrolig spennende dette blir!:)Lykke til!
Camilla:)