onsdag 22. februar 2012

Bare innom...

...for å gi et lite livstegn, det ble sørlands-ferie på godt og vondt.


Om bilturen ned vil jeg kun si dette;-det ble veeeldig stygt (les forrige innlegg) og skal aldri nevnes heretter, men koselig familie rundt seg gjør at slikt glemmes fort og alle er nå på bena igjen,heldigvis:)


Litt, mildt sagt, sviktende nettforbindelse ble egentlig den største utfordringen, så de lovte innleggene får jeg ta igjen de kommende dagene. 


Men jeg MÅ jo nevne at undertegnede sitt fjes "pryder" Boligdrøm sin blogg i dag igjen med oppfordring om å stemme på norges drømmebolig...har du vært inne og funnet din favoritt? :)






Kommer sterkere tilbake i morgen, 
nå må jeg pakke ut!!

10 kommentarer:

elinAnita (eddas) sa...

Huff da,men godt alle er på bena igjen nå:)
klemklem til deg

Dronninghuset sa...

JA. DET BLIR IKKE ALLTID SOM MAN HÅPER PÅ. GODT DERE ER I FORM IGJEN NÅ DA.
SER PÅ BILDENE AV HUSET DERES, ER DET STORT OG HAR DU NOEN PLANTEGNING AV DET DU KUNNE VISE, EVT SENDE OVER TIL MEG, HVORDAN ROMMENE ER? F.EKS. STUENE. LIKER HUSET DITT SÅÅÅ GODT!MEN KLARER IKKE HELT SE FOR MEG HVORDAN ROMMENE ER. SKULLE GJERNE HATT ET NYTT HUS, NOE ALA DITT... VÅRT ER GAMMELT, VELDIG HØYT UNDER TAKET OG MED STORE ROM.
HAR FULL FORSTÅELSE OM DU IKKE VIL VISE DET OG DA,IKKE NOE KRAV. JEG TÅLER GODT ET NEI FRA DEG ;-))
UANSETT, VAKKERT HOS DEG.

HAR STEMT!!!

HA EN FIN KVELD.
KLEM TOVE

Hulda sa...

vakre bilda! Flott med tulipanene i mugga. Flott med vinduet. Virkelig nydelig.

Emmas hvite borg sa...

Nydelige bilder,
og herlig blogg som jeg gjerne vil følge!
Klem Anette

-Mia- sa...

Hei søta!! Såå fint om deg på Boligdrøm, og såklart nydelige bilder!! :-) KLEM

Anno 1924 sa...

Så bra dere er på bena igjen:) Flotte bilder. Tulipaner er så fint:)

Grip dagen sa...

Huffann. Håper bilturen er glemt og at dere får fine feriedager.
Vi pakker bilen i morgen. På tide med rolige familiedager på hytta. Deilig!
Vinterhilsen fra Marit

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vilka uuuunderbara stolar ni har i ert kök!!!!!
Hopps att ni alla är friska nu.
Kram Anna

Fågel Blå sa...

Åhhhh så fina bilder,,,, du har det greit!!!!
Skall kika in på Sidan!!!
Ha en fin Helg
Kramar Kathrine

Bjørkli Søndre sa...

Lekkert med hvite tulipaner og kattlapper i muggen!