tirsdag 7. februar 2012

I Mangel På...

Det er tydelig at det skjer mye her i huset om dagen, ville egentlig ha et blomster-innlegg i dag, men her i huset er det ikke en eneste presentabel blomst i skrivende stund. Tilogmed oliventrærne jeg tidligere har skrytt sånn av har tatt kvelden;-hva skjer? Er de fornærmet på meg siden jeg bruker litt vel mye tid foran pcen nå for tiden?
Vel, under slike omstendigheter er det bra det er morsdag på søndag, på tide å minne far på at han må minne barna om at mor ønsker seg nettopp blomster...og kaffe på sengen;)
Så i mellomtiden får min pappas gamle malekoster i alternativ vase gjøre susen,

med ønske om en fiiiin tirsdag!



Fant denne i veggen her da vi rev for en del år tilbake.
Hva sier dere? Åpne eller ikke åpne? ;)


13 kommentarer:

Marit Gustavsen sa...

Stilig med malerpensler også synes jeg :) Om du er tålmodig og venter til søndag, så skal du nok se at det blir både blomster og kaffe på senga... kanskje...
Og jeg sier: IKKE åpne! Da ødelegges jo den kule innpakningen.
Klem

Anno 1924 sa...

Kan ikke akkurat påberope meg grønne fingre jeg heller. Tror jeg må gå til innkjøp av noen løkblomster for å friske opp litt:)
Fine bilder - og jeg sier også ikke åpne;))
Ha en fin tirsdag du også!

Shabbylishious sa...

Lekre bilder Hanne. Her er det tulipaner og roser i vaser ellers stort sett bare sukkulente planter. De overlever meg. ;)

Anne Vik sa...

Hei.
Først vil jeg takke for at du deler hyggelige, og mindre hyggelige hendelser med oss. Er fast innom bloggen din, men har vært dårlig til å legge igjen hilsen.
Stilig det du fant bak veggen, men jeg hadde nok latt være å åpne:-)
Sørgelige greier disse plantene på denne tiden. Ikke mye til før de henger med hodet og lengter (de også) mot lysere tider.
ha en fin dag.

Magdalena sa...

stiilige bilder! vet du , har en bukett tulipaner, men alle fargene i den forstyrrer mer enn de gleder...
ha en fin dag!

Fru Andersen sa...

Tøft med malepensler i krukke, de holder seg nok godt;-)

Morsomt med giftboksen dere fant i veggen!

God tirsdag videre!

-Mia- sa...

Kule bilder! :-) Hadde og latt den bli lukket tror jeg ;-) Klem

Har en drøm... sa...

Enig:) Jeg må nok og minne far på at ungene godt kan kjøpe litt blomster til mor, hehe:)
Her er det to inntørkede primula og en perleblomstkrukke - thats it:)

Ha en fin kveld:)

LilleMa sa...

Malepenslene gjør susen de! :)

I dag kastet jeg tulipaner som ble kjøp torsdag for snart 3(!!!) uker siden. De hadde sin sjarm, til de mistet den helt...thihi ;)

Veldig greit å minne de på sånne viktige dager som M.O.R.S.D.A.G.

Ha en fin kveld!

Klem Linda

Elin / Draumesidene sa...

Rustikt og flott!
Ikkje åpne... eller?

Håper du får eit blomsterdryss over deg snart!

God klem,
e :)

Kristin sa...

Det ordner seg nok med morsdag og valentines day... Hvis du hinter nok ihvertfall:)

vår lille verden sa...

Hærlige bilder,hadde ikke åpnet den nei..La det være uvisst:)
Er litt spent på morsdagen jeg,håper noen blomster kommer min vei også:))
klem

Den Grønne Baljen sa...

Du får nok noen blomster på morsdagen kanskje O=)

Rå tøffe bilder... Likte den boksen "gift".. virkelig stilig =))

Kerstin