lørdag 25. februar 2012

Jeg Har Lovet Mannen...

Kos på takterrassen
...å vente med å sette ut møblene i utearealene fordi han er overbevist om at det kommer mere snø.
Jeg velger å ikke tro på ham og rigget i dag til litt på takterrassen likevel for når gradestokken kryper opp på over 20 grader i solen blir fristelsen rett og slett for stor.

Litt såpevann og rene tekstiler gjør susen og det er lenge siden kaffe har smakt sååååå godt! Hadde håpet på litt solmerkede kinn, men etter en titt i speilet konstaterer jeg at der må det nok sterkere "lut" til ;)

Jeg vasker med lavendelsåpe konsekvent ute nå. I tillegg til at det lukter himmelsk fikk jeg i fjor et tips om at det holder kattene borte.
Tror nok ikke dette er vitenskapelig bevist men jeg hadde i alle fall mye mindre trøbbel med katter som tisset i utemøblene etter jeg begynte med dette så da fortsetter jeg med det:) Jeg bruker Durance tøyvask, den passer til alt og dufter vidunderlig!!

Ungene nyter godt av at mor ordner ute og er nå firkantet i øynene begge to...jeg får gå å gjøre noe med nettopp det, men ønsker dere alle en fiiin kveld!!




15 kommentarer:

ANETTESHUS sa...

Høres deilig ut!! Og det ser fantastisk ut - som alltid, vennen!! Ha en fortsatt deilig helg!

STOR KLEM
ANETTE

Marit sa...

Enn å ha det så fint utendørs!!! HELDIG!!! Utrolig inspirerende!:)

Klem

elinAnita (eddas) sa...

Så deilig og kan begynne litt ute :):)
klemklem og ha en fiin kveld...

Mirjami sa...

charming!

Gail sa...

Beautiful as usual !! Gail x

Bettum Villa sa...

Skjønner veldig godt at du har lyst til å stelle i stand ute.. så fint som du har det! Gleder meg til neste gang jeg kan komme på besøk ;P.
Vet du forresten om hva som skjedde med den flotte kasseapparatet som vi så på?
Klem Madelén

Lottemora sa...

Skjønner godt at du ikke klarer å vente lenger jeg! Her satt vi ute i solskinn på verandaen på fredag, og idag snødde det sannelig igjen.Så ingen puter ute enda her..

Lotte

Tinas vita bo sa...

Åååhh vad härligt det ser ut!!
Jag hoppas verkligen att det är våren som är på väg nu... :))

ha en fin helg
Kram Tina

Nennes sa...

Ååå så deilig...får se om det er vår hjemme, har hatt vinterferie :) på fjellet!

ha en flott helg!

Nennes sa...

Ååå så deilig...får se om det er vår hjemme, har hatt vinterferie :) på fjellet!

ha en flott helg!

Lille vildand sa...

Herlig!!! Min utestue er full av gamle vinduer som burde flytte til Halden!!! Barn med firkantede øyne ja - vet alt om det!! Playstation er i dag låst inn for en mnd tid. Mine søte små er blitt spillegale i alderen 3 og 5 år!!

Elin / Draumesidene sa...

Kjempefint hos deg!

klem,
e :)

Fru Andersen sa...

Oioi, vårsolen altså DEN er kommet for å bli! Hørt mannen her mumle om at det kan komme mer snø og nye kuldeperioder, men jeg lukker ørene og satser på friske fregner på nesen snarest;-)

Fortsatt for mye snø rundt huset her slik at jeg ikke får gjort noe ute, men snaaaart!

God lørdagskveld videre!

vår lille verden sa...

Så kos og få utemøblene på plass,så får vi bare krysse fingrene for at snøen ikke daler ned hos deg mer i år..
Nyt søndagen:))
klem

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej..Ihhh jeg elsker bare dine billeder, som altid oser af skønne detaljer og hygge..God søndag, kh Camilla