torsdag 23. februar 2012

Noen idéer?

Jeg vet jeg sa jeg ikke skulle vise bilder fra utestuen i dag men så trenger jeg litt hjelp og da ble det slik allikevel:)
Dolokkene som pryder veggen her kommer fra en seksseters utedo som opprinnelig befant seg der utestuen er nå og jeg malte og dekorerte lokkene det året vi flyttet inn. Det vil si at de har hengt slik i over seks år!
Jeg vil fortsatt ha dem der...de hører tross alt til huset, men jeg har lyst til å forandre litt på dem og vet ikke helt hva jeg skal finne på. Hva ville du gjort med dem? 




16 kommentarer:

Marit sa...

Dolokkene bør være akkurat sånn som de er! De er jo rålekre og passer helt perfekt!

Underberget sa...

Klart du må ta vare på de flotte gamle do-lokkene! Jeg har ikke noen gode forslag å komme med, du finner sikkert på noe lurt - kreativ som du er:-) Ha en fortsatt fin kveld!

Bettum Villa sa...

Synes også de er lekre akkurat der de er, men når jeg tar meg en lengere titt på dem så kunne de jo ha fungert som "dører" på et hjemmemekket skap. Eller så kunne de hengt rett ut fra veggen og fungert som skilt.
Jeg klarer alltid å "spy" ut noen ideer, men som sagt først så synes jeg de er nydelige akuratt slik de er. Hvorfor forandre på noe som funker? ;P
Klem Madelén

JuLiE sa...

Enig med de andre!
Synes de var veldig dekorative der de henger nå!!
Og jeg synes fargene på de er helt NydeligFlotte!
Men forstår at det er årleit å med forandringer også!!
Skal tenke litt på det, kanskje dukker det opp en lur ide iløpet av natten... er ofte sånn...
Fortsatt god kveld!!
:-)

Whiteliza sa...

De er kjempefine slik de er:) Rommet er kjempefint!! Men om jeg hadde hatt slike ville jeg kanskje malt alle helt hvite og limt bilder av familen på.. Oldeforeldre, besteforeldre, barn osv.. Alltid artig å forandre, lykke til, du finner nok på noe fint:) Ha en fin kveld:) whiteliza@blogspot.com

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hejsan!

Mysig blogg du har!Följer dig varje kväll!
Jag hade väntat med att förändra, dessa färger passar ju perfekt just nu! Ändra till hösten, då kan man ta "jordig", cremiga färger istället!

Ha en trevlig helg!

kramen till dig från mig!

mamma i nord sa...

Som mange her sier, så synes jeg også de er kjempefine slik de er.

De passer kjempefint inn der de henger med farger og alt.
Rett og slett lekkert, og jeg har aldri kunne tippet att den fine pynten din i utestuen som jeg har sett på flere ganger faktisk var do lokk.
Hærlig måte å ta vare på de.

Klem Tanja

-Mia- sa...

Søta! :-) Digger, digger, digger utestua di!! Så gjennomført og fin, akkurat som resten av huset!! :-) Dolokkene er kule som de er de, men skjønner behovet ditt for forandring, og kjenner jeg deg rett, blir den veldig bra den og!! :-) KLEM

Nina i Paradiset sa...

Jeg liker de!
Det var de jeg kjente deg igjen fra repotasjen i Vakre Hjem tidligere.... ;)
Signaturen din det der! ;)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hmm.. Må si meg enig med de andre her - dolokkene er liksom endel av utestuen din -kjennetegn nr 1! Og de er jo kjempesjarmerende! Så har ingen ide som vil virke bedre enn den som du har nå.. Men kanskje de ville bli kule som hyller? Kan jo sette på hylleknekter uten å skade orginalen/dolokkene, sånn at du kan henge de opp igjen når du måtte ønske!
God natt! Klem c

Franske drømmer sa...

Når jeg tenker Hannes Dagbok,
Så tenker jeg dolokk i pasteller,
Så jeg synes du skal la de være ;-)
Det var disse jeg kjente igjen da jeg snublet over bloggen din, etter å ha sett de i vakreste hjem- konkurransen ;-)

Bestefars Verksted. sa...

Gjør hva du vil,men for guds skyld.....IKKE mal dem hvite !!!!!!!!!!!! De er nydelige i de fargene de er i nå,som små drops på veggen din....:) Så det,så :) God helg ;)

Fågel Blå sa...

Åhh så fint du har det!!!
Ha en fin Helg
Klem Kathrine

liven sa...

Vet ike om jeg kan gi deg noen råd....synest bare den utestuen din er sååå koselig :)

Anno 1924 sa...

Du har så utrolig fin utestue!! Når det gjelder dolokkene synes jeg de er fine som de er, men forandring fryder;) Gleder meg til å se om de blir værende slik de er eller om du finner opp noe annet lurt!
Ha en super fredag!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Å neei, du må ikkje gjere noko med dei. Dei er nydelege som dei er!!:) Hehe..men det er sjølvsagt opp til deg! Du er så flink at det sikkert blir bra uansett:)
Ha ein fin dag!
Klem:)