lørdag 4. februar 2012

Note To Self...

Ikke glem ut egen blogg!

For en utrolig start VI har hatt, (klyper meg i armen).
Nytt i dag er at vi har fått i gang et morsomt samarbeid med Birgitte/Frøken Anker som jeg håper mange kan dra nytte av, og samtidig vil jeg minne om at det er lurt å legge VI-bloggen i bloggrollen deres så dere får opp innleggene til en hver tid, hvis dere ikke allerede har gjort det da ;)
Og i  morgen presenteres den første "ukens VI blogger", noen som er spente? ;)

Det er et helt utrolig vintervær i dag, bitende kaldt, med sol fra skyfri himmel og jeg måtte rett og slett ta meg en liten "time out" fra pc, unger, ect. 
Kameraet ble med meg og tekoppen ut så jeg fikk tatt litt bilder til egen blogg også:) Jeg vet at mange tror at jeg har utestuen bare til pynt, men det er altså ikke sant;) Dette er et fantastisk sted å sitte når en bare vil roe ned og nyte...akkurat sånn som i dag! 
Kjenner nå en voldsom lengsel etter vår og smiler over at det slett ikke er lenge til:)


Ønsker alle en deilig lørdag!







15 kommentarer:

Kristin sa...

Dere har gjort en flott jobb! Nydelige bilder du viser:) Fin lørdag til deg!!

Vintage Interior Blogs sa...

NYDELIG!!! :-)

hill`s interiørblogg sa...

Kjempe flott jobb dere har gjort med den nye bloggen.. Blir spennende å følge den videre. Nydelige bilder du viser til.
Ha en flott helg.
Klem fra Hill-Iren

Monica sa...

Herlige bilder fra utestua di :))
Nå skal jeg ta meg en tur innom VI:))


Ha en fortsatt fin helg :))

Underberget sa...

Kjempefine bilder du viser!! Mange nydelige detaljer. Ønsker deg en fortsatt fin helg og jeg gleder meg til å følge både deg og VI videre:-)

Fru R. sa...

Heia
Har prøvd å legge til VI-bloggen på bloggrullen min, men får ikke lagre, er visst flere som har problem med dette.
Så da prøver jeg igjen etterhvert.
Ha en fin lørdagskveld.
Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nå ligger den på bloggrollen min!! Dere har vært gode!! Veldig kjekt med Frøken Anker også. Det tilbudet vil jeg nok benytte meg av!:-)

For en kapasitet du har, Hanne!!
Lykke til i konkurransen i BoligDrøm også!!! Så spennende da:-) Jeg skal inn og stemme:-)

Ha en fin lørdagskveld. Håper du finner søvnen med så mye i gjære:-)

God klem fra Hjørdis

Fågel Blå sa...

Åhhh Hannes!!!
Så roligt med den nya bloggen och redan så mycket medlemmar!!!
Kuul!!!!!
Fina bilder som alltid här hos dej
Kramar Kathrine

Tinas vita bo sa...

Ljuvliga bilder!!

och vad kul att det är så många medlemmar redan!
Ni har gjort ett superjobb!
Härligt initiativ av er!! :)

Kraam Tina

Duse Pasteller sa...

Ja, det kan nok bli en utfordring å sjonglere mellom to blogger...! Men du klarer det nok;)
Den døra er sååå vakker!
klem

vår lille verden sa...

Hei:)Ja det blir spennende og se i morgen hvem det blir..Alltid kjekt og få innsikt i flotte blogger..
Flotte bilder du har tatt:)
klem

mamma i nord sa...

Jeg har jo vert betatt av utestuen din, den dagen jeg oppdaget att du hadde dette, og for ett sted !!!!
å kunne trekke seg tilbake.
Spesielt som på disse bildene der solen skinner inn.
Nydelig.

Klem Tanja

Vintagepia sa...

Hærli`e bilda fra utestua dokkers, Hanne !! Kjæinne eg bli litt provosert over at ainner spørr om utestua dokkers bære e tell pyjnt...og ka så...om dæ va` sånn at dæinn va` bære tell pyjnt...brrr...eg sæi ikkje mæir...vesst eg vijlla hadd æi utestua bære tell pyjnt så hadde eg så vesst hadd dæ uansett ka ainner hadde mæint om dæ...dæ va dagens likkje utblåsning...hihi...klæm fra dæ likkje rø`e huse i skogen...Vintagepia

Hjertedamas blogg sa...

Uterommet ditt er nydelig. Jeg har lagt inn en bestilling hos Gubben om et overdekket uterom. Jeg får det sikkert en gang, når alle potetene blir like store. Eller jeg selv finner ut hvordan en sag og hammer erer. Klem Grethe

-Mia- sa...

Må jo kommentere som meg selv også, var logget inn som VI sist :-) Skulle gjerne hatt en sånn utestue altså, ser deilig ut å kunne sitte der under tak i all slags vær! :-) Idag har vi vært ute og lekt i snøen, endelig litt bedre temp, så det går an å være litt ute! Ha en fortsatt fin søndagskveld! KLEM