onsdag 14. mars 2012

En Anelse Treg...

Flere nettkjøp får komme senere, jeg har ordnet litt ute og da er det gøy å vise litt bilder derfra i stedet.
Jeg sa jo at jeg skulle selge jernsengen min pga plassmangel, men 10 minutter før det tikket inn en interessent kom jeg på den ikke sååå fine sengen jeg hadde ute og bestemte meg for å kvitte meg med den i stedet (den er donert bort til et godt hjem).
Jeg må jo være litt treg som ikke kom på å bytte den før!!
Det måtte selvsagt beklages masse til damen som mailet meg og jeg fjernet så alle annonser for den passer bare perfekt der ute! Hurra!!
Men, dere vet jo hvordan det er, det ene fører med seg det andre og plutselig er alt forandret. Den store brune hyllen i utekjøkkenet er vel den jeg er mest spent på på sikt for akkurat nå synes jeg den er litt dominerende, men jeg har planlagt at humlen som vokser rundt utestuen også skal få vokse inn i stuen i år og med blomster i vasken og på et par hyller mykner det litt opp får jeg håpe;)


Nå er det jobbing på meg men ønsker dere en fiiin dag!!





13 kommentarer:

Lille vildand sa...

Såååå bra at du kom på dette før sengen var solgt og borte!!!!!! Du - den humleplanten din - er den hurtigvoksende og kan dekke stygg mur etc kjapt????

G:a Affären sa...

Så kan det vara ibland, det blir en slags domino- effekt, tur att du inte hunnit sälja den!
Låter som en bra idé att låta humlen komma in på verandan i sommar.
Önskar dig en fin dag,
/Cia

Fågel Blå sa...

Sådan tur att du inte hann sälja den!!!
Underbara bilder från dej!
Klem Kathrine

vår lille verden sa...

Sånn kan det gå,godt du fant ut av det:)
fin dag til deg..
klem
kathrin

Dronninghuset sa...

HEI DU,
så bra det ble som det ble.
det er såååå fint hos deg... kan vi ikke bytte hus ;-)) ?
STILIG MED MØRK BRUN HYLLE. LIKER MASSE MASSE.

du ønsker deg jo høyt under taket og store rom.... noe jeg har.

klem TOVE

Dronninghuset sa...

HEI DU,
så bra det ble som det ble.
det er såååå fint hos deg... kan vi ikke bytte hus ;-)) ?
STILIG MED MØRK BRUN HYLLE. LIKER MASSE MASSE.

du ønsker deg jo høyt under taket og store rom.... noe jeg har.

klem TOVE

Tinas vita bo sa...

Vilken tur du hade där!! :)
Underbara bilder!!

Kram Tina

Nennes sa...

Nydelige bilder :)
Lekkert med lyst og mørkt sammen!

Klem

Gårdsjenta sa...

Så herlige bilder!! :) Syns det var fint med kobinasjon med det lyse og den mørke hyllen :)

Har vært ute og kost meg i hagen i dag jeg også, helt herlig med vår!

Ellen Waleur-Eriksen sa...

Kjempefint ble det :) Digger den brune hyllen og den hvite herre bysten.. Ser ut som du er klar for at vår og sommer kan komme. Og jeg kommer gjerne på kaffe en dag i den ''nye'' utestuen.
Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Ellen.

MissMette sa...

Så bra at du kom på det i siste liten og ikke selge den ღ
Nydelige bilder du viser her og
du har det bare kjempekoselig ღ
Ønsker deg en fortsatt fin uke
Klem fra Mette

Inger-Lise sa...

Å her er det koselig som altid :)

Pia ja pojat sa...

Everything looks very beautiful!!Greeting!Pia