lørdag 10. mars 2012

Hurra For Svigermor!

...en litt merkelig setning kanskje? 
Men ikke for meg, jeg er nemlig så heldig å ha et av de aller beste eksemplarene av arten og hun har i dag blitt feiret etter alle kunstens regler:)





Jeg elsker å dekke til mange på kjøkkenet;-da kan jeg plassere alle stolene mine på en side og samtidig fantasere om hvor nydelig det hadde vert å ha dobbelt så mange som jeg har. Det kommer aldri til å skje naturligvis, men det er jo lov å drømme!!






Nå er det natten på meg dere...puh, feiring tar jammen på!

7 kommentarer:

K&Co. sa...

Hej ,

Det ser fantastisk ud herfra ,
håber at "Svigermor" og I andre for en rigtig "hyggelig" dag.
God søndag , Bjørn, K&Co. KBH.

Renates hjørne sa...

Det ser helt nydelig ut :)

Ønsker deg en nydelig søndag.
Klem fra Renate

Anno 1924 sa...

Nydelig pyntet bord:) Tolix stolene er helt rå!
Ha en flott søndag!

vår lille verden sa...

Jeg blir helt mo i knea av stilen din og måten alt passer sammen på..
Nyt søndagen din:)
klem
kathrin

Saras stove sa...

Kan tenke meg svigermor er veldig glad som har nettopp deg som svigerdatter og! :) Nydelig bord, og ja jeg forstår at du drømmer - bildet med stolene på en side er "breathtaking"! Ønsker deg en koselig søndag! Klem Sara

Tinas vita bo sa...

Supertjusigt!!
Såå vackert dukat!!

Ha en fin söndag
Kram Tina

weisser traum sa...

morgen du liebe
ein traum dein gedeckter tisch.
herzlichst daniela