torsdag 15. mars 2012

Nye, nydelige...

Denne nydelige, gamle kirkestaken har jeg bestilt fra frøken Anker i Danmark og jeg synes den er sååå vakker!
Har aldri sett en med bare to armer før og den passer perfekt inn i den lille stuen min, hurra!:)
Blir alltid glad når jeg finner noe litt utenom det vanlige og denne er definitivt det!
Jeg har ellers langhelg-fri og har fått løyve av både de små og den store å dra på kosetur til Oslo i helgen. Der venter vakre søstre og en bedre indisk middag, YUMMY!!!
Derfor blir det bloggepause til over helgen men husk at dere kan linke et fredagsinnlegg på VI-bloggen i morgen, veldig morsom måte å oppdage nye blogger på:)

Ønsker alle en fiiiiin helg!!



18 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Ååå for en nydelig lysestake! Drøm drøm.. Heldig du som har kommet over den!

Snart helg! Ønsker deg en fin kveld!

Bjørkli Søndre sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Millygarden sa...

Jättefin lysestake.

Kram Marina

Ege Denne sa...

Nydelig :) Nå begynner jeg å bli litt spent på hva jeg kommer til å finne dit jeg skal flytte ;)

Bringen Blomster sa...

Nydelig! Litt av et funn :)

-synnøve-

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Fantastisk nydelig! Du er vel heldig:))God tur og riktig så god helg:)Klem fra Vibeke

Lille vildand sa...

Beauty!!!

Johanna Stålros sa...

Så vackert. Kram

Inger-Lise sa...

Veldig vakker Hanne....kos deg masse i helgen :)

Fågel Blå sa...

Vilken fin ljusstake som hittat hem till dej!
Önskar dej en fin helg!
Kramar Kathrine

Frøken Anker sa...

Hej Hanne
Den lysestage klæder dit hjem :-)

God arbejdslyst.

Klem
Birgitte

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en underbart fin ljusstake, och så vackra änglavingar också. Hoppas du får en härlig helg i Oslo, en stad jag tycker mycket om.
Varm kram
AnnaMaria

Tinas vita bo sa...

Underbar ljusstake!!
Änglavingarna är sååå skira och ljuvliga!!

ha en mysig helg
Kram Tina

Kjellåsen sa...

Jeg sier bare; Nydelig!
Ønsker deg en strålende helg!!

Lisa sa...

Utrolig fin lysestake :) Vakker :)

Titt gjerne innom min nyoppstartede blogg også, da blir jeg veldig glad

http://lisashjem.blogspot.com/

God helg :)

Klem :)

Fru R. sa...

Heia
Den lysestaken var vakker !!
Ha en skikkelig kos helg i Oslo.
Klem fra Mette

Anno 1924 sa...

Nydelig kirkestake! En slik har jeg aldri sett før, den var virkelig spesiell!
Ha en strålende helg!:)

G:a Affären sa...

Vacker och så fin med två ljushållare!
Hoppas du haft en trevlig Oslo-helg, indisk middag lät helt rätt!
Önskar dig en fin söndag,
/Cia