mandag 2. april 2012

Nyter...

..husmorferie er herlig!!
Det å bruke noen dager på seg selv og sette sine egne behov i førersetet er ren terapi!

I dag har jeg solgt den turkise kommoden min til en som forhåpentligvis vil elske den like mye som jeg har gjort for det er jo ikke til å komme unna at det er litt vemodig å skilles med noe som har bodd hos en i flere år:) Men,...tipper min pakke fra nydelige Lene, Butik Sophie blir god trøst;) En ting ut, en ting inn;-er det ikke så det funker da?

Ellers fikk jeg en henvendelse fra Kulør for en tid tilbake om de kunne få lage en "hjemme hos" reportasje på nettsiden sin, noe som selvfølgelig bare er gøy! Den er publisert nå og vil du titte kan du gå inn her!
Det er jo alltid litt stas å få hobbyen sin på trykk :)

Min vakre suppeterrin fra Lobelia har kommet og den pryder nå gjesterommet/mellomgangen med en hvit Hortensia. For en service på den damen...Wenche, du er bare BEST!!


Håper alle har hatt en fin start på påsken!





11 kommentarer:

Lisa sa...

Du har virkelig et utrolig nydelig drømmehjem <3 Så gjennomført til fingerspissene :)

Bildene på Kulør er jo bare sååå skjønne!

Du er en sann inspirasjon, Hanne! :)

Klem Lisa:)

Ellen Waleur-Eriksen sa...

Nydelige bilder, Hanne.
Deilig å kose seg med barnefri. Nyt det :))
Jeg er fri for kaffe og skravling fra og med onsdag dersom du skulle ha litt tid til overs;)
Klem Ellen.

tinemor sa...

Så gøy å komme på "trykk" kos Kolør!
Og så store og flotte de hadde gjordt bildene dine.
Men så har du jo bare verdens skjønnenste hjem også!!
I LOVE IT! ;-)

Klem, klem

mirjamsdrøm sa...

Hei Hanne :)
Det er bare helt nydelig hjemme hos deg!
En fryd for øyet;)
God påske til deg!
Klem

elinAnita (eddas) sa...

Ha en riktig koselig påske Hanne,her blir det hjemme påske:)
klemklem

Marit sa...

Nydelige bilder som alltid! Hortensia er en utrolig vakker blomst, både ute og inne :)

Fågel Blå sa...

Härliga bilder så fint du har det!
Önskar dej en fin Påskvecka
Klem Kathrine

Shabbylishious sa...

Feriemodus blir det aldri for mye av. Grattis med reportasjen.
God påske!:)

tinemor sa...

Hei, hei!
Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
Nettbutikken min nå er åpen!
Jeg har lagt inn masse varer,
og mere er på gang.
I anledning åpningen,
har vi mange varer til redusert pris.
Jeg håper Butikken faller i smak,
og skiller seg ut av mengden,
og at du tar turen innom,
igjen og igjen.
Du må gjerne lagre adressen :)

www.tinesshabbychic.com

VELKOMMEN!

Lene i Annekset sa...

Bare innom for å si god påske, og så fin reportasje hos kulør, du har det bare sååå fiiint! :)

Lucia sa...

Me encantan los muebles de ese estilo tan vintage. Colres clros, decapados.......preciosos

Besos