lørdag 26. mai 2012

Balanse

Det er umulig å si hva som funker og ikke synes jeg.
Ting jeg er 100% sikker på blir knallbra kan bli helt feil når det prøves ut og det er ikke bare en gang jeg har ommøblert det meste i huset bare for å sette alt tilbake der det stod.
Men, denne gangen tror jeg mine to favoritt-taburetter skapte balanse i stuen og det så plutselig ikke så rart ut med den lange sofaen på kortsiden av bordet:) Hurra!


Her har vi hatt lånebarn på overnatting, verdens vakreste kusine Tomine, som kom med nydelige blomster til tante Hanne. Disse er plukket i bestefars hage og bar akkurat det jeg trengte for å pynte opp litt i stua.
Muggen de står i er en gave til Anette fra Marit men enn så lenge står den hos meg og jeg tok meg den frihet å låne den litt..
Både Anette og Marit skal være med selge unna på markedet 10.juni, i tillegg blir det Madelén, meg selv og et par andre.
Anette ikke kan være der selv men vi hjelper henne med å selge unne både skolekart, småmøbler og annet stash:) Her blir det masse nydelig å finne GARANTERT!

I kveld blir det vekselsvis fotball og Grand prix, 
det tegner til å bli en fantastisk kveld!



Taburettene er blitt erstattet av en hvit stol enn så lenge




6 kommentarer:

Alfa sa...

Nydelig:0)

Ha en fin helg

Klem Alfa

Franske drømmer sa...

Vakkert!!
Flinke du :-))

Kos deg i pinsen, skjønne du!

Klemmer

Tinas vita bo sa...

Helt underbart!!
Så ljust och fräscht.. :)

Ha en härlig pingsthelg
Kram Tina

tinemor sa...

Ja, rare greier det der.
Har det sååå klart i hode, og tror det blir sååå bra.
Og så er virkeligheten en helt annen.
Og så blir man deppa.
Men når alt klaffer, den lykkefølelsen da, den er fin den!!
Ble jo supert til deg jo.
Så nå har du også den lykkefølelsen tenker jeg ;-)
Koser meg i solen, med en cider, etter en flott og givende dag i Butikken.
Kos deg du å!!!
<3 <3 <3
¨
Klemmer i fleng!

Heddas gode grunner sa...

Så fint hos deg! Det nye bordet var kjempefint, og taburettene veldig sjarmerende. Jeg har også noen tabretter som flyttes rundt :)
Riktig god pinse!
klem

mirjamsdrøm sa...

Som alltid er det helt nydelig hos deg :)
Taburettene passet veldig fint her!
Ønsker deg en herlig pinsesøndag, og håper du også har flott sommervær ;)
Klem Mirjam