tirsdag 8. mai 2012

Takk..

...for alle pene ord om flisene!
Flere av dere synes jeg burde legge ut flere og litt mere oversiktlige bilder, men det er jo et vaskerom og ikke så veldig spennende selv om flisene absolutt løftet det flere hakk;) Når småtteriet (les;listing ect) er ferdig skal jeg legge ut et til;)
Har prøvd meg litt frem i stuen i dag, familiebildene er tatt ned og må muligens få et nytt sted å henge. Det er ginetoppen som er det egentlige problemet;- litt rotete når bildene henger bak så en må gå, men jeg tør foreløbig ikke sette penger på hvem det blir.
Maximalisten i meg synes det ble litt bart, men samtidig synes jeg det er herlig at rommet virker renere og større...vi får se.
Apropos familie så er jeg jo så heldig at jeg har ett av de fineste etternavnene som finnes, synes jeg selv i alle fall ;) Elvin er Keltisk og betyr Alvene/fra Alvene. Har lenge lurt på om HannesDagbok skulle bytte navn til Elvin, hva synes dere? Er det noen som har skiftet bloggenavn og vet om det er vanskelig?


Håper dere har hatt en finfin start på uken!!



14 kommentarer:

elinAnita (eddas) sa...

Jeg liker det litt minimalistisk,men det hoper seg jo opp her i en h........fart:)
klemklem

Bettum Villa sa...

Jeg vil gjerne sett litt mer fra vaskerommet.. er jo litt spennende for oss andre og se hvordan en slik flott, men ganske mønstrete, flis blir på en større flate.

Og jeg synes gjerne du kunne hatt noen rammer bak ginen. Maksimalisten i meg sier: MER MER!! Hehehe.
Men skjønner godt at man vil "rydde litt opp" også da.

Vet svært lite om bloggnavn bytte dessverre. Virker som det er mye stress så vidt jeg har sett hos andre.
Ønsker deg en flott uke Hanne.

Klem Madelén

Gårdsjenta sa...

Nydelige bilder, som vanlig :)

Jeg syns det med bilder er vanskelig, hva skal man henge hvor, og hvor mye.. :P Så da hengte jeg heller brudekjolen på veggen. :P

men noen bilder er det jo :)

Gårdsjenta sa...

Nydelige bilder, som vanlig :)

Jeg syns det med bilder er vanskelig, hva skal man henge hvor, og hvor mye.. :P Så da hengte jeg heller brudekjolen på veggen. :P

men noen bilder er det jo :)

Alberte sa...

Jeg synes at det var deilig med den bare veggen!!! You know me:-)
Jeg byttet navn, men ikke adresse. Er nok mulig å gjøre det, men har for liten innsikt i hvordan. KOm gjerne med tips hvis du finner ut av det. Prøv deg frem med Elvin som overskrift, og se om du liker det. Jeg liker forandring:-)))

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från ditt fina hem!
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine

tinemor sa...

Lekkert som alltid. <3
Syns det ble fint uten bildene jeg :-)
Ryddig på en måte.
Jeg prøver å være litt minimalist her i huset innimellom også, men vet ikke helt om jeg lykkes...
Syns ofte det da blir nakent... som deg :-)
La det stå litt, og venn deg til deg. Da ser du om det er nakent eller om det ble bra.
Klemmer i fleng
PS! Ikke bytt bloggnavn. Hannes dagbok er liksom DEG ;-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Jeg syns at dette var lekkert jeg.. nakenheten kommer nok av at det er uvant! La det stå litt.. så ser du det an! Men jeg likte bildeveggen din godt å jeg da :)

Herlig stue uansett!
Ps. elsker flisene dine!

Klemmer til deg!

Rebekka sa...

Så utrolig flotte bilder.
Elsker den stilen .o))
Ha en fin kveld

June sa...

du har det bare så fint! både med og uten flere bilder;)
kjenner meg igjen i litt nærbilder her og der, heheh, her mangler lister i hele huset og jeg ser og at på bildene ser det jo litt stygt ut, så da blir det ikke så mange oversiktsbilder fra meg heller på en stund.. menmen;)
june:)

Balke gård sa...

Nydelig stue, ikke noe tomt selv om bilder ble tatt ned. Godt :) Og flisene var kjempefine! Har kun sett de på gulv så gleder emg til fortsettelsen. Synes du har et nydelig etternavn, men jeg husket å besøke deg nå idag pga dagboknavnet og som har stått i interiørbladrepotasje. Jeg får ennå seesere på bloggen etter reprotasjen hos oss for et par år-3 siden, så jeg ville ikke ha byttet:) Klem og godt valg

Frøken og Fru sa...

herlige bilder du viser :)

ha ein fin dag.

Henriette

Vi har en liten give away på gang, kom og bli med.

AngellHuset sa...

Du har et NYDELIG hjem rett og slett! Elvin er et flott etternavn, men jeg synes nå mitt etternavn er flott jeg da, Angell. :) Vet ikke om det er vanskelig å bytte bloggnavn, men du kan jo kjøpe domene og koble det sammen med denne allerede eksisterende bloggen. Det er det jeg har gjort. Jeg jobber med dette, gå inn på fastname.no så koster føste året 50 kroner og så koster domenet 250 kroner i året fra år to. :)

AngellHuset sa...

SV: Jeg kan hjelpe deg med å sette det opp, det er faktisk uhyre enkelt. :) Og jeg garanterer deg at det funker helt fint. Så adressen kunne blitt www.elvin.no, det er per dags dato eiet av Hermansen It, og de kan nåes på +47 94 17 40 42..

Jeg har som sagt angellhuset.no og jeg har også satt opp lindevegen.no.. begge disse bloggene er inn under denne plattformen (blogger/blogspot) :) Du får si ifra! takk for hyggelig kommentar, bare å legge deg til som følger (link ligger på siden min) Det er denne plattformen jeg skal bruke fremover når jeg innreder huset. Vi flytter nemlig inn i helgen..

Ha en flott dag videre!

Vi blogges! ;)