mandag 18. juni 2012

Noe helt nytt!


140 år gammel mursten 
kom til syne hos meg i går



13 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Noe så flott !!!
sånne gamle murvegger er bare såå nydelig !!
Heldig du er :)

Klem,Kari

tinemor sa...

Så stilig!!!
Klemmer i fleng

Franske drømmer sa...

Ubeskrivelig vakkert!

Lobeliadamen sa...

AKKURAT sånn vil jeg ha på kjøkkenet!! :-)
LOVE

Klem W

Bettum Villa sa...

Gamle mursteinsvegger er jo SÅÅÅ flotte. Har dere begynt med riving eller?
Klem Madelén
PS: Ja det var litt av markeds-kapitalen som ble brukt på Ikea.

Blåbærtua sa...

Nydeligt,det er ein fryd å titte innom din flotte blogg for du har det så fint:)
Fin mandag til deg!
Klem

Mamsens hus sa...

Lekkert!! :)
Ønsker deg en fin dag videre.
Klem,klem

NIB sa...

:)

Du er med i finalen i utfordringen denne måneden - med sykt fin uteplass:) Innlegget kommer sånn ca kl 19.

Selv om min personlige favoritt var fra innlegget ditt her. http://www.hannesdagbok.blogspot.no/2012/06/nibs-utfordring-for-juni.html

GOI! Hva fint du har det!!!

Solveig

Marthe sa...

utrolig fint:) ønsker meg gammel murstein jeg å:)

Marit sa...

Herlig å finne igjen det gamle :) "Det gamle har sjel". Nydelig mursteinsvegg.
Fin uke til deg.

Tinas vita bo sa...

Vad tjusigt!!
Ser helt underbart ut... .))

Kram Tina

Camilla Kittilsen sa...

Åhhh elsker mursteinsvegger....nyt den du som kan :)

Klem fra Camilla

kongladesign.com sa...

Å, for en lykke! Tenk om denne sjarmerende veggen kunne snakke ? :)
En sjarmerende blogg du har med mye koselig inspirasjon :)
Ha en god ferd mot helg. Hilsen Tove