fredag 10. august 2012

Kjærlighet..

...ved første blikk!



22 kommentarer:

Hulda sa...

Lekker! Den passer jo bare perfekt hos deg. Herlig og gammeldags. Likte veldig godt bordet under her, og så stilig med de to krakkene du har plassert under det.

Camilla Kittilsen sa...

Må bare spørre men hva heter disse og hvor får jeg tak i en sånn???
Rå fin asså :)

Anneli sa...

Herlig, rå gine!
Takk for alle de fine bildene og den nydelige inspirasjonen du deler <3
Ha en strålende helg Hanne!
Anneliklem :)

Lilla Blanka sa...

I agree! :))
Så väldigt läcker!

Kraaaam
Mia

Tre Engler sa...

Det er jeg bare helt enig i:) ønsker meg selv sånn og har gjort det veldig lenge:)
Men de er så dyre......!

Sov godt

Klem Merete

Alberte sa...

Har bysten kommet til Halden nå? Hun har vært etterlengtet kan jeg tro!!!!!!! NICE:-)

Villa Waleur sa...

Lekkert :)

Tinas vita bo sa...

Ja det kan jag verkligen förstå!!!
Den är ju bara sååå vacker....

Ha en härlig helg
Kram Tina

Camilla Kittilsen sa...

Tusen tusen takk for svar Hanne :) Er det lov å spørre om sånn ca hvor mye disse koster?
Unnskyld for at jeg maser asså ;o)

Monica sa...

Skikkelig fin :)

G:a Affären sa...

Oh, jag trodde du skulle visa din man...

Det var en läcker gine med lite annorlunda skärning, den är speciell!

Önskar dig en fin helg!
Cia

toves sammensurium sa...

Nææææ...har du fått deg en til???
(Leste du mellom linjene hvor misunnelig jeg var nå;)?
Den ser nyyyydelig ut,for noen detaljer og herlig patina!Ser frem til enda flere bilder av den fjonge damen!Heldige deg:)))
Toveklem:)

tinemor sa...

Skjønner deg sååå godt!!
Så den inne hos Nina H.
Jeg vil også ha!!!
;-)
Klemmer i fleng

VINTAGELINE sa...

Kjærlighet ved første blikk.
Det forstår jeg !
Den er nyyyydelig - perfekt i fagren.

Fågel Blå sa...

Kan förstå det!
Ha en fin Helg
Kramar Kathtrine

Tinis vita hem sa...

Ljuvlig provdocka, härlig färg! Bilderna i ditt föregående inlägg är helt fantastiska, så vackert du har det :)
Ha en fin helg!
kram Tini

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin! Inte svårt och bli kär i den skönheten. Och det är svårt och hitta såna fina.
Kramar
AnnaMaria

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Hanne :)
Ja skjønner godt det var kjærlighet ved første blikk, noe så lekkert :)
Har en slik på min ønskeliste jeg med, men er vanskelig å få tak i til en "normal" pris :))

Ønsker deg ei fortsatt fin helg
Klem Mette :))

K&Co. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
K&Co. sa...

Stort tillykke fra K&Co. også !!!
Forstå ganske godt din "kærlighed"
den er super fin bord ginen.

Mange hilsner fra Kim&Bjørn.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Enda en i samlingen? Skikkelig flott!
Ønsker deg en riktig god helg, Hanne!

Klem fra Hjørdis

camilla sa...

Åh...nydelig....!!Så heldig du er som har funnet en som tiden har satt sitt preg på...!!
Ha en fin søndag Hanne.
God klem fra Camilla:)