onsdag 26. september 2012

En veldig koselig tur


 med herlige søstre, bortsett fra et aldri så lite mage-onde den siste dagen;-ikke fryktelig gøy å være på ferie da, men det gikk heldigvis fort over;)
Har ikke mye å vise til av englands-shopping er jeg redd, ungene cashet inn alt denne gangen...jeg sparer for harde livet til Nina-turen i slutten av oktober og har ikke EN KRONE å avse, sånn er det bare:)

Men min tante lot meg arve denne bakebollen fra T G Green som matcher en jeg har fra før, *happy* 
Den har tilhørt en gammel onkel som forlengst har gått bort og nå står den altså her hos meg:)...jeg har fortalt om min tante tidligere, det var hennes kjøkken som gjorde meg til en interiørentusiast allerede i barneårene så gleder meg til å vise bildene fra hennes kjøkken ved en senere anledning:)





Hmm..mitt kjøkken trenger en ny lampe





Håper dere har det bra kjære bloggevenner, godt å være tilbake:)

5 kommentarer:

Marit sa...

Velkommen hjem, Hanne - og bakebollen matcher også deg... ;o)
Klem marit

Dronninghuset sa...

NYDELIG BOLLE!
OG HJERTLIG VELKOMMEN HJEM!
KLEM KLEM TOVE

Hulda sa...

Flott bolle, som passer til det andre hvite porselenet du har. :)

Alfa sa...

hehe, ja her spares det også:0). Blir kjempe kjekt å treffe deg.
Gleder meg utrolig masse.
Ja, jeg er glad jeg kjøpte det skapet hos Nina:0).
Takk for hilsen inne hos meg Hanne.

Klem Alfa

Tre Engler sa...

Høres ut som du har hatt en kjempe koselig tur:)
Og noen ganger er det sånn at vi mammaer lar barna få:) ofte trenger de mer enn oss:)
De bollene var kjempe fine:)

Heldig du som får vært med på Nina tur:)
Klem Merete