søndag 14. oktober 2012

Det ene drar med seg det andre..


...plutselig fikk man lyst til å prøve noe annet.
Flyttet konsollbordet under vinduet der det først var tiltenkt plass, men synes vel egentlig ikke at det funket så veldig bra. Så lenge jeg har de hvite stolene til så ble det veldig mye STOLER!


Pleier å like å titte inn gjennom stuerommene, men jeg syner dette skapte en litt for stram linje.


Synes heller ikke skrivebordet kom til sin rett i denne kroken.


På pluss-siden synes jeg den lille tømmerveggen kom bedre frem..


..og jeg liker også ginene mot den rå muren.


Bedre uten stoler?


Kanskje bare med et par av dem?


Nix, vi satte det tilbake. 
Hanne og Frøya ønsker en fiiin søndagskveld:)




11 kommentarer:

Dronninghuset sa...

HEI,
det er vel da man sier "frem og tlbake like langt" *smiler*
Blir bare slik noen ganger; prøve noe nytt og tilbake igjen.
fin kveld til deg.
klem TOVE

Tinis vita hem sa...

Alltid roligt att flytta om litet. Utan stolarna var det bättre, lite Vintage by Nina stil. Men fint så här oxå :)
kram Tini

Fågel Blå sa...

Fint allesammans!
Kramar Kathrine

Ymmeli sa...

Hehe, kjekk måte å jage hybelkaniner på. Har selv gjort slikt. Ha en god søndag. Klem.

Tre Engler sa...

He, he ,he ..... alltid gøy å prøve litt nytt:)
Forandring fryder:)
Du har bare et vakkert hjem på alle måter:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Monica sa...

Hi hi :) Fram og tilbake er like langt ! men da ble det er forandring en kort stund da.... og du er fornøyd.

En fin uke til deg :)

Klem Monica

Edel Annie Tverberg-Svedal sa...

Kjenner meg igjen i slike "prosesser", og stakkars mannen må bare følge mine ideer og ønsker, hehe.. Du har det helt nydelig uansett synes jeg :) Ha en fin søndag kveld!

Tinas vita bo sa...

Ja det där känner man igen... fram och tillbaka med grejerna... :)

Tycker det var fint med de 2 stolarna.. men det är lika snyggt utan dem oxå... :)

Ha en fin kväll
Kram Tina

vår lille verden sa...

Rett og slett vakkert!:)Som alltid:)

Et hus i en hage sa...

He he... Artig å se at andre er litt usikre også;) Jeg holder på å innrede en ny stue, var godt i gang, men så stoppet det opp.. Plutselig synes jeg ingenting var greit...
Ha en fin fin dag:))

G:a Affären sa...

Hi, hi det här känner jag igen! Och man måste pröva sig fram, eller hur? Jag har två par raggsockor som börjar bli slitan nu, dem sätter jag under möblerna som ska dras runt. Det går mycket lättare och sparar golven.
Skrivbordet känns mer inbjudande vid fönstret.

Kramar
Cia