fredag 12. oktober 2012

En mager trøst?

Kakkelovnsprosjektet mitt ser ut til å drøye. Sånn er det når man insisterer på at det skal være gammelt og herligheten mangler en del som selvsagt sprenger hele budsjettet. Vel, ovnen skal opp, må bare smøre meg med litt tålmodighet;-langt fra min sterkeste side, bare så det er sagt.
Så er det kanskje en mager trøst, men likevel en veldig fin en...denne gamle kirkestaken som skal opp på veggen. Håper på "ferdig-bilde" i morgen:)

Det er helg, juhuuuu!!!

Veggstake fra http://www.froeken-anker.dk/


7 kommentarer:

Bondekjerringa sa...

Den som venter på noe godt..... ;) Nydelig veggstake, spent på resultatet! God helg til deg!

Alfa sa...

Jeg misunner deg jeg, som har prosjekt med kakkelovn på gang. Her er vi laaaaangt unna. De er altfor dyre.
Gleder meg til å se;0)
Nydelig veggstake.

God helg Hanne

Klem Alfa

Monica sa...

Uff ja de penga og tålmodigheten :) lykke til med at det likevel vil gå fort å få den kakkelovnen i stand- og for en lykke den dagen den er på plass :)

God og glad helg ønskes deg !

Klem Monica

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg kjenner meg sååå igjen:-) Her har vi gruveprosjekt - og det prosjektet er 16 år gammelt!! Første året; Neste år.... Nei da var det låvetaket, neste år... Nei da var det låvegulvet, men neste år ... Nei da var det en låvevegg......
....... enda en vegg.... Åhh hvor mange vegger har den låven egentlig!!!! Og så var det naust ... Og så røyk bilen.... Å så .... har jeg gitt opp

Føler med deg

Gud helg

Tre Engler sa...

Vakker kirkestake:)
Og den som venter på noe godt........:)
Blir spennende å se:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Kjempefin veggstake! Så leit med kakkelovnen, men nå blir det vel ekstra stas når den endelig blir fikset!
Lykke til i hvert fall! Den som venter på noe godt.....:-)

Diana`s sa...

Ja penge og tålmodighed kan vist sætte enhver på prøve...glæder mig til at se resultatet
go`weekend til dig og din familie
Diana ;)