søndag 28. oktober 2012

For de som lurer


...så er Nina Hartmann´s verden vel det nærmeste en kommer paradis på jord for en slik som meg.
Jeg var nesten andektig når jeg gikk inn og jeg sugde til meg de deilige duftene og atmosfæren...og det var  etter å ha fått en god velkomstklem av en dame som jeg har beundret så lenge at det føles som hun er en gammel venn! FOR et nydelig vesen!!
Lokalene var lune og varme, lysene brant i alle de flotte gamle kirkestakene som sto over alt og små delikate munnfuller ble servert fulgt av sprudlende champagne. Det var nesten så jeg glemte ut shoppingen i starten og ble bare gående rundt og rundt som i en drøm (her fikk jeg selvsagt hentet meg inn relativt raskt for det er vel ingen som tror at jeg kom tomhendt hjem?) ;)

VintageByNina

VintageByNina

VintageByNina

Hadde sååå lyst på denne fantastiske bordginen...den fikk et godt hjem vet jeg;)

VintageByNina

VintageByNina

Dagens overraskelse var likevel damen i "kassen";- der stod selveste Goa og jeg tror det var flere enn meg som ble en smule "starstruck" av den vakre islandsprinsessen. Neste gang skal jeg gjøre en liten "turné" så jeg får besøkt henne også...

Superkule Goa <3


Men altså, kaminspeilet mitt fra http://www.pernilles.com/ endelig kommet i hus og er akkurat så vakkert som jeg håpte på og jeg fikk også med meg en liten pose med ting jeg har handlet hos nydelige Amelie med nettbutikken http://www.winckvintage.com/ :- alt dette kommer jeg tilbake til...



.. og hva jeg handlet hos Nina?? Vent og se;)



7 kommentarer:

Villa Wonka sa...

For en nydelig butikk. Må prøve å få vært med hvis dere arrangerer flere turer dit :-)
Gleder meg til å se hva du har kjøpt.

Ha en super søndag!
Klem Kristin

Ege Denne sa...

Savner ett eget hvitt hjem jeg nå :)

Du er nominert her forresten ;)

http://www.egedenne.com/2012/10/berta-carrot-award-2012-nominerte_28.html

Tinas vita bo sa...

Kan tänka mig att du gick som i Trance.. :)
Såååå mycket vackert!!
Underbara bilder!
En sån där "Bordgine" skulle jag oxå vilja ha..:)
Och vad kul att Goa var där!!

Nu är jag bara såååå nyfiken på vad du handlade!!!
Vill se!!! :0)

Kram Tina

Diana`s sa...

uha hvem der bare havde oplevet det...glæder mig til at se hvad du har handlet.:)
kh Diana

Ellen sa...

Ojoj så heldig du er! Kan tenke meg du ble ikke mindre vintage "gal" av å gå rundt der;)
Gleder meg til å se hva skatter du fikk med deg hjem:) Klem fra Ellen

Grip dagen sa...

Det er en deilig følelse når en finner en slik butikk. Det føles som å "komme hjem".
Da er det da også naturlig at endel varer får lov å bli med til sitt nye hjem... Vet hvordan du har det.

Jeg jobber med vakre varer. Når vi får inn nyheter må jeg kikke lenge på dem og kjenne etter om de har lyst å flytte inn hos meg. Noen varer bare rooooper på meg!
Og slikt skal man lytte til...!
Ha en flott uke.
Klem Marit

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Woooooow.. Skulle gjerne vært med...Nydelig :-) Klem til deg :-)