tirsdag 16. oktober 2012

Ingen vei tilbake

Sommeren må ut og vintersakene skal frem.





7 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

Det gjeld å GLEDE seg over alle årstider! Det var eg elendig til før. Haust og vinter var aldri spesielt freistande. Men etter at eg byrja og blogge, har eg lært av andre meir entusiastiske menneske kva som er fint når mørket snik seg innpå. Og ikkje minst kva ein kan gjere for å få ein bedre følelse rundt månadane som ventar oss no. Gleder meg til å sjå huset ditt i vinterskrud Hanne!

God klem,
e :)

Fågel Blå sa...

Superfina skrillor!
Njut Dagen
Klem Kathrine

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Nydelige skøyter! Tenk at det snart er vinter, ja! Brrr...
Klem ♥

Olga A sa...

Ja, sommaren i år var kort :) Men men jag älskar alla årstider, så jag är nöjd ändå ;)

kram/Olg@

Tre Engler sa...

Ja, nå står enda en årstid å banker på døren:)
Herlig bilde
Klem Merete

Tinas vita bo sa...

Jag väntar några dagar till, vi ska nämligen få +20 grader i slutet av veckan!! :):):)

Kram Tina

Et hus i en hage sa...

Hallo:)!
Ja nå er det straks klart for å ta frem vinter pynten:)
Jeg har selv som du, hvite danseskøyter, ett par gamle ski og staver utenfor..
Kjempe koselig!
Ha en fin fin dag.
Klem Tone-C