lørdag 20. oktober 2012

Innekos



Jo da, det regner fortsatt så da får jeg kose meg inne i stedet. Den ene sønnen er på fotball-cup i Gøteborg, den andre fikk nettopp besøk og mannen bygger;-så da er det bare meg da:) 
Er alltid litt sentimental i oktober hvor jeg tenker litt ekstra på pappaen min som ikke er her mere...egentlig er det deilig også, det å huske på ham og mimre litt ekstra. Heldigvis byttes tårer ut med flere og flere smil etter som tiden går:) Odd Nordstoga´s "November" kurerer alt ;) 

Tenker også litt på jul og julepynt...venter jo veldig på Nina Hartmanns julebok for å få en solid dose inspirasjon, men tittet litt på bilder fra jul i fjor for å se hva jeg drev med da. HIMMEL OG HAV, så mye som har blitt ryddet ut herfra dette året!! De som har fulgt meg en stund husker kanskje også at det ble laget en julereportasje herfra? Har ikke hørt noe om publisering så den ble kanskje ikke så bra?...ikke vet jeg, men kan jo si at Haldenhuset uansett kommer på glanset papir til våren og det skal også snart gjøres en annen reportasje herfra som kommer på trykk om ikke alt for lenge. Kommer tilbake til hvem, hva, hvor osv, så snart jeg får lov:)





Gamle englevinger og instrumenter skal få sette stemningen i år:)


9 kommentarer:

Bellevue Gård sa...

Vilka vackra vingar! Hoppas du har det fint i din ensamhet. :-)

KRAM

am design sa...

Så nydelige bilder, og så spennende det blir og følge deg videre!!!

Jeg skal kose meg med juleboken fra Jeanned`Arc Living som vi har fått inn i butikken vår i helgen.
Kjenner at julestemningen kommer snikende nå om dagen....

Jeg mistet mamman min for 3 år siden i august. Sommeren blir aldri den samme, ei heller julen, da mamma var veldig glad i julen.
Godt vi har gode minner og tenke tilbake på.

Ha en fin helg, og kos deg!

Klem fra Anne-Marit

Solveig (Svingenslillehus) sa...

VAKKERT, VAKKERT, VAKKERT :)
Nyt tiden og tankene, kjære deg!
Klem fra meg!
Ps. gleder meg til å lese om deg snart da :) KLEMMER

Camilla sin verden sa...

Åhhh jeg bare gleder meg til å se bilder av ditt julepyntethjem når den tid kommer :)

Klem fra Camilla

Tre Engler sa...

Ta vare på alle de gode minner og nyt de:)
For noen vakre bilder:)
Klem Merete

Wenche sa...

Jeg må bare si det at du har min favoritt blogg. Jeg koser meg med en blogg som ikke er akkurat lik alle andre. Og som ikke har så sukkersøt stil som så mange andre. Men litt røffere blandet med det sarte. Akkurat slik jeg liker det. Tusen takk for mange ideér og mye koslig titting :)

Klem Wenche

Tinas vita bo sa...

Bara såå vackert!!
Glädjer mig redan nu på att få se din juldekoration... hihi

Ha en mysig kväll
Kram Tina

Mirjami sa...

<3

Diana`s sa...

sødt indlæg..

Nyd dagen ,forkæl dig selv selv, vi har alle brug for at lade op..
Kh Diana