lørdag 6. oktober 2012

RENT


Det gjøres klart for kosekveld med eldste poden, alltid koselig med litt kvalitets-alene-tid:) 
Jeg har såvidt fått med meg at det foregår en diskusjon om "interiørbloggernesperfektelivogleven" rundt om kring, vel, jeg er ikke god på cupcakes o.l., men jeg ER god på å rydde og vaske uten at livet mitt blir spesielt perfekt av den grunn.
Så dagen i dag har bestått av nettopp det;- til og med vinduene fikk en liten puss...et resultat av noe jeg trodde var tåke, men som viste seg å være en nydelig solskinnsdag med knallblå himmel. 



Nå får det være bra, jeg tar jeg helg og ønsker dere alle en finfin kveld!





7 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

Nydeleg bilde! Kos deg i nyvaska hus, her flyt det av reine klede som skal leggjast saman. Bedre det enn skitne forresten? ;) Helg blir det uansett!

Kos deg i kveld med sønnen!

Klem,
e :)

Lobeliadamen sa...

Jeg bor i mitt perfekte hus, med mine perfekte barn og perfekte mann. Huset er alltid rent og dufter alltid av nybakte brød, boller, cupcakes osv. Solen skinner alltid og kjøkkengardinene blafrer i den svale vinden.

Skål! (fra kartonghelvete....og da mener jeg ikke vinkartongen)

Klem klem :-)

Monica Morpheus sa...

Har bladd meg gjennom flere sider med innlegg hos deg nå Hanne - å det er så mye vakkert å se og underholdende å lese.
Hos meg er alt litt på skrå for tiden, men men

Ha en fin fin lørdagskveld!

Ingvild-Christin sa...

Ja det er pussig hvordan andre mange ganger vet best om ens eget liv ;)
Jeg liker faktisk å vaske og har blitt tyna for det mange ganger. Men så er det da tusen andre ting jeg ikke liker...
Vi har nok alle vårt på alle måter!
Kos deg masse med en god helg :)

Monica sa...

Deilig med nyvasket hjem og god lukt- lukt er viktig :)

God helg !

Klem Monica

Tre Engler sa...

Kjempe koselig bilde og deilig med ny-vasket hus:)
Ønsker deg en herlig dag
Klem Merete

VINTAGELINE sa...

Hanne

Og et så rent og vakkert interiør!
Blir helt satt ut.