onsdag 27. februar 2013

Romantikk?

Jeg prøver å styre unna det mest sukkersøte og til og med disse vakre balettskoene lever litt på nåde her i huset nå om dagen. Nå er de altså flyttet inn på soverommet sammen med balettdiademer, brudekjoler o.l. fordi noen har fortalt meg at hvis romantikken skal blomstere så er det greit at det er nettopp her;)




Vi nærmer oss 1.mars...både en glede og en sorg for meg. 
Jeg gledes fordi våren er så myyye nærmere, men gråter fordi min mamma skulle bli 66 år denne dagen hvilket hun ikke ble. Hun gikk som mange av dere vet bort i desember.
Så i morgen setter jeg meg på flyet sammen med min søster til vår mors hjemby i England, det skal bli godt å se familie og hennes gamle venner igjen!

....men SELVSAGT skal vi kose oss litt også, det er klart ;)



5 kommentarer:

Jeanne dArc Living Norge sa...

Masse god tur Hanne!!! Sender over ett stort <3

Lottemora sa...

God tur og masse klemmer til deg Hanne! Vet akkurat hvordan dette savnet er ja

Lottemora

Nina sa...

Nydelig med litt romantikk på soverommet :) Og du har det jo så fint hjemme! Trist å høre om moren din... Riktig god tur til England

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Flotte bilder.. syns de passer godt hos deg jeg, søta ♥

Ta godt vare på hverandre og del på de gode minnene ♥ Klem fra Solveig :)

Tre Engler sa...

Ønsker deg en god tur:)
Masse varme klemmer og tanker til deg:)
Klem Merete