mandag 11. mars 2013

Det gledes!

Til tross for det jeg kalle SPRENGKULDE, sniker vårfølelsen seg inn kjøkkenvinduene. Solskinnet har en annen farge og det at minusgradene snus til plussgrader i solveggen på tiden "null-komma-svisj" vitner om at det ikke er så lenge igjen. Våren er tiden for fornyelse og kroppen min spreller av spenning i forbindelse med at store beslutninger taes i disse dager....JEG ELSKER VÅREN, spesielt fordi det beste enda ligger foran oss!!




Ønsker alle en herlig solfyllt dag!!

11 kommentarer:

Annette sa...

Kære Hanne

Tak og i lige måde, du er så dejlig positiv :-)))))
Stort klem fra Danmark

Skogland sa...

Ja, vi har en HERLIG tid foran oss!! Vårsola hjelper på både sjel & sinn :)Her var det -20 til morgenen (!) men +15 i solveggen nå :))
Ha en finfin dag!
Klem fra meg

Fågel Blå sa...

Underbara bilder!
Jag älskar Våren också,,
Så mycket, ljuset, solen, Påsken ja alles!
Önskar dej en fin Vecka
Kramar Kathrine

Tre Engler sa...

Ja, nå går vi en herlig tid i møte:)
Og som du sier, selv om vi har det kaldt så skinner solen og det gir en herlig følelse:)
Nydelige bilder som alltid:)
Fortsatt god dag
Klem Merete

h.espe sa...

Ja er det ikke deilig vel - våren er her! Skjønne bilder som alltid her hos deg Hanne :)

Ønsker deg en toppers vårdag!!

Klem fra Hildegunn






















Monica sa...

Takk det samme Hanne :)

Klem Monica

Anette sa...

Ja, endelig går det mot varmere vær og lysere tider :)

Så flotte bilder du tar av et veldig flott hjem! Jeg blir både misunnelig og veldig inspirert på samme tid :)

Ha en fin dag
Klem fra Anette

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Dine bilder er en fryd for øyet, Hanne! Herlig lys.
Jeg kjenner jeg fikk helt vondt da jeg leste et innlegg lenger nede her - jeg visste ikke at du mistet din kjære mor i desember. Det var trist å lese. Da er det godt å ha nære søstre og annen familie. Gjorde sikker godt å komme til familien i England også.
Varm klem fra Hjørdis

Tinas bo sa...

Sååå vackra bilder!!

Jag blir galen här..
Vi har haft +14 grader och nu plötsligt har vi -5 och SNÖ!!!
Är sååå trött på vintern nu!!
Vill ha vår NU!!

Kraam Tina

Vintage sa...

Love yoyr chairs! Have a nice day Hus susanne

lallbacken sa...

Hej Hanne. Men oj vad du retas med dina fina bilder på ditt fina hem!!! Jag blir så avundsjuk ;)
/mia