tirsdag 19. mars 2013

Det lar vente på seg..

Jeg som klør i fingrene etter å tilbringe dagene ute...i dag får jeg bare ikke varmen i meg.
Jeg vil male utestuen min, men det er jo ikke mulig akkurat nå. Vil også legge nytt gulv der ute, nix, går ikke det heller. Jeg vil begynne møbleringen av ute-spise-plassen og DET går, bare bordet mitt kommer;-tror ikke det er lenge til. Apropos det, avlastningsbordet på kjøkkenet blir stående, størrelsen er perfekt så jeg gidder ikke stresse. Jeg liker også de dreide bena som passer ekstra godt siden spisebordet har rette ben. Monteret har også funnet sin plass så nå sier jeg meg snart fornøyd med kjøkkenet tror jeg,...i alle fall for en uke eller to ;)



Nydelig saltstrø fra http://www.winckvintage.com


Tror kanskje slagbenken forsvinner om ikke så lenge...




Fin tirsdagskveld til dere!


8 kommentarer:

Elises Country Home sa...

Fantastisk kjøkken du har! Digger den flotte gamle døra.

Fortsatt fin kveld :-)

Hilsen Margaret

Anette sa...

Kjempefine bilder :) Morsomt med mye prosjekter, men det skal helst skje med en gang... :)

Ha en fin dag
Klem fra Anette:)

Mor Inger`s hus sa...

Tålmodighet er en vanskelig ting :)

Rålekkert kjøkken du har.

:) Inger

mirjamsdrøm sa...

Kjempefint hos deg :)
Takk for titten!!!
Ha en flott kveld!
Klem Mirjam

Therese sa...

Så fine bilder, jeg blir så inspirert av bloggen din!
Ha en fin kveld du også:)

Hilsen FruLavendel :)

WOHNPOTPOURRI sa...

Hi!
Unfortunately, I don´t understand what you write and google translator isn´t a great help, but I found your kitchen wonderful!!!

Greetings from Austria
Sabine

Fågel Blå sa...

Undrebart fint hos dej!
Kramar Kathrine

Parfum de Provence sa...

I love your home! Beautiful! The tables are wonderful!
Michela