onsdag 6. mars 2013

Hjemme igjen:)

BFF


Alistair har endelig fått en venn, foreløbig navneløs. Søren leverte ham i går morges sammen med den nydelige bokhyllen fra Vintagebynina som passet perfekt der jeg hadde planlagt at den skulle stå...for en gangs skyld!!
Et av mine problemer er at selv om jeg kjøper en ting til å plassere et sted, lager hodet alltid et alternativ som MÅ prøves ut. Denne gangen var det et tips fra Nina om å putte tven inni hyllen som fristet litt, men målene passet ikke så det løste seg selv, puh ;)




Turen til England gikk fint, masse koselige mennesker og ikke minst gode minner....det slo meg at tross alt har jeg har en fantastisk familie og ikke minst verdens beste søstre, heldige meg!!

Håper alle hadde en fin helg?



5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Låter så härligt fina bilder!
Kramar Kathrine

Ambivalentica sa...

Å ha en plan B er jo bare fornuftig.. ;) Kjempefine bilder!

Tre Engler sa...

Aldeles varer bilder
Den Gås passet perfekt:)
Nydelige bilder:
Klem. merete

Alfa sa...

Nydelig Hanne:)den bokhyllen kunne jeg tenkt meg også ;)nå venter jeg spent på mine varer:)
Klem

Anno 1924 sa...

Fine ender!! Godt Alistair fikk selskap;) Kjempefin bokhylle!! Det er så morsomt når ting blir som man har tenkt!
Ha en fortsatt fin uke:)