torsdag 21. mars 2013

Ikke jul..

...men jammen kan man bli litt i tvil om årstiden! Et snødryss satte meg nesten i julestemning i går kveld og når min venn Marcel fortalte meg hva han bedrev, måtte jeg bare dele i et aldri så lite jule-innlegg. 
Fantastiske Marcel er jo bare 17 år og denne julenissen er hans siste verk...jeg blir helt matt av interiør-talentet til denne gutten fra Tyskland.


En slik er også på vei til Halden, hurra!


Tenk å kunne skape dette i en alder av 17 og han har allerede havnet i celebert selskap i den kommende VintageByNina-boken. Dette MÅ vi bare følge med på, ikke sant?

Marcel, du er RÅ!!

Er ikke dette bare magisk?







3 kommentarer:

marcelswhiteshabbydreams sa...

♡♥♡♥
Thanks my dear friend! :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow! Den killen kommer gå långt. Det var bland dom finaste vaddtomtar jag sett!
Kramar
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, han är verkligen otrolig. Så mycket vackert!

Har du köpt en vaddtomte av honom? Blev så förtjust i ängeln som han hade gjort också......

Men, jag vet ju en till som har väldigt vackert Hanne, och det är ju du. Såååå mycket fint så jag blir alldeles pirrig. *ler*

Ha en bra dag!

Kram Mia