fredag 29. mars 2013

Sakte men sikkert..


Da er det flotteste spisebordet på plass og sammen med konsollbordet, den gamle benken og mine nydelige trestoler, begynner utestuen endelig å ta form! 
På det øverste bildet til venstre ser dere hvordan denne plassen så ut i fjor, i år skal det bli gøy å prøve noe helt annet:)
Hattehyllen skal ned og litt annet opp....nå mangler egentlig bare varmegradene, for selv om vi er heldige her og har det forholdsvis snø-fritt er det ikke mye som minner om vår ellers:)



Lurer på om Humlen har overlevd frosten denne vinteren...synes den var ekstra vakker i fjor, så jeg håper det :)



Håper dere nyter solfylte og fredelige dager!





8 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej fina Hanne!

Åhh helt underbara bilder, och den sista sparar jag i min inspirationsmapp, hihi :)

Glad Påsk vännen!
Kram
Mia

Lene fra Lillehammer sa...

Å du og du, nydelige bilder og spisebordet var bare helt perfekt i mine øyne. Jeg er i desperat jakt etter et tilsvarende da det vi har skal byttes ut. Jeg HAR jo veldig lyst på et gammelt et, men har faktisk vurdert et hos Skeidar som igrunn ikke var så ulikt ditt. Det heter Southwood, men så var det noe med det gamle, slitte da, ikke noe som er flottere enn det og med ekte patina og slitasje. Har du kjøpt det hos Vintage By Nina?

Gårdsjenta sa...

Ååå, så nydelig. Det vinduet var bare herlig! :)

Nina i Paradiset sa...

Humlen har sine røtter omtrent nede i Afrika, så den overlever nok! ;)
(Klippes ned hver vår)

Gleder meg til ting blir grønt igjen....

diana sa...


Det bliver den hyggeligeste havestue glæder mig til at se resten når du er helt færdig !!

Rigtig god påske
Kram Diana

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Dette blir knall bra, HAnne :)Flinke deg.. gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet :)

Rummet för välbefinnande sa...

Vilka fantastiska bilder. Den sista är otroligt vacker!!!!
Ville titta in och önska dig en fin fortsättning på påskhelgen.
Kram från mia

Tre Engler sa...

For noen utrolig vakre bilder:)
Ute stuen din kommer til å bli helt utrolig:)
Håper det blir litt varme snart, så du kan nyte:)
Fortsatt gode dager
Klem Merete