torsdag 4. april 2013

Soverom..

Pidestallskapet har flyttet opp på soverommet og rommer nå sengetøy o.l.
Har fryktelig lyst på en fin gammel seng her inne også, men foreløbig har jeg ikke funnet noen. Dette rommet skal jo pusses opp etter hvert, taket skal løftes og bjelker skal frem...gulvet må også gjøres noe med så det får være slik enn så lenge:)





Romantiske detaljer på fruens side av sengen,
mannens side er dekorert med bøker i stabler og hauger med
klær som i de fleste andre hjem ville jeg tro ;)


Ha en fin dag!


8 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Rett og slett MAGISK :)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så fint det ser ut ! ja det der med kleshaug eller skal jeg si kleshaugene fra mannen overalt, kjenner jeg til... grr ! God vårkveld til deg !

Drømmevillaen.no sa...

Så fint skap!! Og masse vakre detaljer på soverommet deres :) Ja, kleshauger blir det her også..

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så koselig og fint. Romantiske detaljer. Følger med deg videre jeg på denne flotte bloggen! Ha en herlig kveld! Klem fra Nina :o)

Annette sa...

Rigtig fint rum !... jeg har lige hjembragt den allerfineste cremefarvede jernseng (Napoleon III) check nyhederne næste gang :-) Knus fra Dk

Linn sa...

Nydelig:-) virkelig Hanne:-)
Klem fra Linn:-)

Tre Engler sa...

Fortryllende vakkert:)
Skjønner ikke at man kan ha det så vakkert:)
Bare drømmer meg bort jeg:)
Ønsker deg en fortsatt herlig kveld
Klem Merete

anita sa...

Hello,
Just love your white photo's, they are beautiful!
Greetings Antje
http://antjeshome.blogspot.nl/