tirsdag 23. april 2013

Tre mot en...

...er rått parti og jeg er den som må gå. Når Barcelona spiller kamp er det ingen bønn...de fotballgale podene får være lenge oppe og far i huset koser seg i det nærmeste han kommer gutterom i dette huset, nemlig en stue uten en kvinne tilstede ;)

Jeg koser meg på kjøkkenet jeg da, har jo kakkelovnen min som lager den deiligste varme og kjøkken-tven som egentlig er stor nok. Interiørmessig skjer det lite her for tiden...er jo igrunnen ganske fornøyd for øyeblikket. Lommeboken er heller ikke på sitt feteste akkurat nå og for en som har sagt opp den trygge jobben for å følge en drøm, gjelder det jo å være litt forsiktig...men det skal jeg komme tilbake til ved en senere anledning ;)








Ønsker alle en deilig tirsdagskveld!


11 kommentarer:

VINTAGELINE sa...

Hanne

Sagt opp? Du er modig.Gleder meg til å høre om drømmen din. Jeg tror jeg vet hvilken retning den går i. Og at den ikke er så langt fra mine egne drømmer.... .
Uansett håper jeg at du lykkes!

Klem

Alberte sa...

Oi! Sagt opp jobben? Få høre! Fine bilder og lekker glassvitrine!!!!!!

Alfa sa...

Så spennende Hanne:0)
Gleder meg til å høre mer.
Tror jeg rett så er det noe av det jeg har veldig lyst til også, men jeg er jo så pysete.
Samboeren presser på, men jeg vet ikke..hmmm.

Nydelige bilder.

Klem

Tove `blogg verden sa...

OJOJ spennende tid i vente for deg da :D

Vi er forresten 4-1 her ;) så mannen måtte vike når alle jentene skulle se Grottenveien 1 ;)
Ha en fin kveld på ditt vakre kjøkken
klem Tove

Tre Engler sa...

Å så utrolig spennende tid du går i møte:) kjempe tøft av deg:)
Kjenner meg igjen når det gjelder fotballen:)
Men du har jo et nydelig kjøkken , så her hadde jeg stor kost meg:)
Klem Merete

Linn sa...

Hei Hanne:-) ja det er vel lite eller ingenting og stille opp med da nei;-) men du har jo ett så utrolig innbydende hjem, at det burde ikke være noe problem og finne ett annet sted og tilbringe litt tid vil jeg tro;-)
Oij så spennende med og følge din drøm:-) dette gleder jeg meg virkelig til og høre mere om:-)
Du har bein i nesa i allefall, så du klarer vel dette;-)
En fortsatt fin kveld til deg:-)
Klem fra Linn

berit sa...

Selv har jeg satt meg i en annen del av stua med pc'en. Tror ikke vi er alene om å ha blitt frivillig forvist,ettersom det er "10 online" på bloggen din nå. Skulle ikke forundre meg om noen av de har en fotball-kar eller flere i huset. Ha,ha.
Noen ganger må en bare følge drømmen. Lykke til, og gleder meg til å høre mere om den.

Anno 1924 sa...

Oj, så spennende!! Gleder meg til å høre mer:) Har en liten anelse om hva det kan være:))
Lykke til!!
Nydelige bilder fra kjøkkenet. Skjønner godt at du koser deg der:)
Nyt siste rest av kvelden:D Klem

Tante Titti sa...

Så koselige kjøkkenbilder. Forstår godt du trives der ja.
Ønsker deg en fin fin onsdag!
Titti-klem

lallbacken sa...

hej hanne. Säger bara: ååååhhhh ditt kök ***** ;)
/mia

Hos Jorunn sa...

Det er tøft å følge drømmen noen ganger, men spennende! Jeg har fått levd ut 2 drømmer og er såå glad for det i etterid. Blir spennende å høre hva du skal finne på:)

Nydelig kjøkken du har!! Kjenner at det blir ikke feil å oppholde seg der..hihi..

Ha en fin kveld, klem