mandag 20. mai 2013

Ikke så lett å se..

Overskyet i dag, men fullt mulig å kose seg ute i god tempratur:) Aprops ute så fikk jeg en liten kommentar på HD´s Facebookside fra en dame som synes det var ekkelt at jeg hadde urinaler på veggen med blomster i (se forrige innlegg) *ler*. Tenkte bare for ordens skyld å si at det er gamle utslagsvasker som henger der,  i tilfelle det skulle være tvil.  For hun har jo rett...urinaler med blomster i hagen ville vært litt i overkant, til og med for meg ;)
En deilig og avslappende pinse med venninnebesøk som høydepunkt er over og en ny uke er rett rundt hjørnet...men den er heldigvis kort ;)







12 kommentarer:

Linn sa...

Hei Hanne:-) jeg så dem jeg og, men tenkte ikke at det var det;-) synes du har det bare så utrolig fint rundt deg jeg:-)
Ønsker deg en strålende kveld:-)
Klem fra Linn

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fniss... jag har en liknande vask, och det är ju precis det det är, en vask där man sköljde grönsaker. Så fint du har på verandan i förra inlägget, och jättefint bord i dagens inlägg.
Stor kram
AnnaMaria

Bettum Villa sa...

Hei Hanne. Lenge siden sist kommentar nå. Leser meg nedover i innleggene dine og koser meg i dag. Kan tenke meg hvor deilig du har det på den uteplassen når sola står på. Jeg koser meg også så mye som mulig ute, men vi har et lite vepseproblem for tiden (og jeg er livredd veps). Så til uka så skal vi kjøpe vepse-kverk. Og om en uka har jeg ferie i 3 uker og da skal jeg prøve å få gjort noe praktisk i huset igjen. Lenge siden sist nå. Og bloggen får lide for manglende penger og inspirasjon. Kjedelig det der. Men håper du har det flott og fint.
Klem Madelén

Smf sa...

Hihi,ler godt me meg sjøl her.:-)kjempekosligt inngangsparti:)
Siv Mette

Lithe sa...

Så vittig! Må jo bare si at jeg også ønsker meg "urinal" altså :)

Mor Inger`s hus sa...

He,he... Fornøyelig :)

Reidunn sa...

Hei!!
Så nydelig blogg du har!!:)
Likte meg veldig godt her og la meg til som følger:)
Du har et kjempefint inngangsparti:)
Likte så godt de fine tønnene du har blomster på:)
Tøft å ha forskjellige bøtter hengende under taket!!
Klem Reidunn

mamma i nord sa...

Hi hi
Hun er kanskje ikke helt på villspor damen.
Slike utslagsvasker var jo før i tiden i mangt ett kjøkken.
De tømte ofte vaskebøtten der, og historier forteller også att noen nok brukte dem til å tisse i når de ikke orket gå så langt som til f.eks utedoen :-)

Ønsker deg en flott uke
Klem Tanja

VINTAGELINE sa...

Hanne

Nyter dine vakre bilder. Fargekombinasjonen er bare nydelig.
Ønsker deg en fin uke.

Klem Line

am design sa...

Hei på deg!
Nå fikk jeg meg en god latter, og det gjorde sikkert du også!!!
Jeg ønsker meg veldig slike gamle vasker, til å ha blomster i.
Kjempefint er det!
Ha en fin tirsdag! Klem fra Anne-Marit

Des guirlandes sa...

I love that old table! And the roses on the table too.
Love your blog.
Klem fra Barry (the Netherlands)

Tre Engler sa...

Fikk en god latter nå:)
Godt det ikke er det som henger der:)
Vanskene er nydelig og har selv så jeg elsker disse gamle vasker på veggen:)
Nydelige bilder:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete