mandag 6. mai 2013

Jeg har ikke hage,

 ...så bakgården får duge:) 
På plussiden er det jo relativt vedlikeholdsfritt selv om jeg ikke skal nekte for at jeg tidvis drømmer om hager og epletrær:)
Alt er belagt med platting bortsett fra en sti av brostein fra porten og opp, men vi har store planer om å stenlegge hele bakgården;-mye koseligere det:) 
Blomstene pottes i det jeg har for hånden som f.eks gamle utslagsvasker, det jeg ikke har for hånden må jeg prøve å skaffe og jeg kan snart få glede meg over nydelige tilskudd til utearealene i form av fire gamle urner og et nydelig lite metallbord, hurra!!




Fine...ikke sant?




4 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Så Fint och så många fina bilder !
Ha en fin vecka ! Kram

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så fint!
Klem Kathrine

VINTAGELINE sa...

Hanne

Jeg kunne veldig godt tenke meg den utestua di. Den er blitt helt rå med de fine gamle møblene. Og utslagsvaskene med lavendel er helt etter min smak. Urnen på siste bildet er rålekker.- Både ute kanskje på bordet i utestua??

Til spørsmålet ditt:
Huset vårt er opprinnelig et handikapphus på en flate fra 1977Påbygd i to omganger. Påbygd større kjøkken , tv stue, hovedsoverom med et lite bad, yttergang og Garasje . Så det er blitt en del.Alle tilbygg er opne helt opp i mønet. Gir hærlig romfølelse.
Ønsker deg en fin uke!
Klem Line

Tre Engler sa...

Wow.....noe så flott:)
Kjempe koselig du har det:)
Klem Merete