søndag 9. juni 2013

Bare kos!

Det ble en riktig så koselig kveld i går, tusen takk til dere, SUSANNEELLEN og MARIT...vi kan hygge oss vi!!

Stolskifte i utestuen for anledningen:)

Ellen´s nydelige Pavlova in the making...NAAAAM!

Vertinnen ble også overøst med herligheter,
denne boken fra Susanne var rett og slett skjønn...

..og når venner gir fra seg bruktfunn som dette gamle løkbrettet,
blir man jo rent rørt!


Nydelige blomster fikk jeg også...heldige meg!!

Nå kan jeg sitte her i utestuen min og nyte alt det fine og heldigvis for meg er det både mat og kake igjen fra i går så her blir det restemiddag og jeg skal ikke bevege meg av flekken ;)

Ønsker dere en fiiin ny uke!!

7 kommentarer:

Marit sa...

Tusen takk for jeg fikk komme til deg i går, Hanne! Utrolig nydelig mat og super koselige jenter. Og tilbake til maten - misunner deg restene! Stoor klem og en ektra takk til kakebakeren, Ellen 😃

Hulda sa...

Så lekkert i utestua hos deg, Hanne! Et flott bord, herlige blomster og dekor ellers. Likte så godt de skoddene der bak. :) Høres ut som du har hatt det veldig koselig. :)

Reidunn sa...

Det høres ut som det har vært en fantastisk fin dag!!
Flott bok og løkbrett du fikk!:)
Kos deg med alt og nyt søndagen!:)
Klem Reidunn

Villa Waleur sa...

Hei vennen. Tusen takk for i går. Det var nydelig mat og koselig selskap. Dette må gjentas. Flotte bilder :)
Klem Ellen

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelige bilder som alltid Hanne ! ♥

God sommer til deg og dine ♥

Klem Anette

Susanne Græbe sa...


Hvor ser det hyggeligt ud :)

Susanne Gjerlaugsen sa...

Hadde en suuuperkoselig kveld, Hanne <3 Nyter atmosfæren i ditt utrolig vakre hjem. Fikk i tillegg en gastronomisk nytelse av deilig mat :) Og mye hyggelig prat :)))

Stor klem Susanne